ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: workshop 2?

Margaritis wrote:

> Αναμφίβολα! Και πρώτα απ' όλα, πρέπει να δούμε την ημερομηνία και
> την τοποθεσία όπου θα διεξαχθεί! Κάτι είχε ειπωθεί για κοντά στην
> Infosystem, Θεσσαλονίκη, σωστά;

Ναι έτσι θυμάμαι κι εγώ. Τώρα αναγκαστικά κάποιος που βρίσκεται στη
θεσ/κη αναλαμβάνει να βρεί αίθουσα και ίσως και τόπο διαμονής για
όσους δεν έχουν κάπου να μείνουν.

ΥΓ. Όσον αφορά τα λεφτά της χορηγίας για το 1ο ζητώ συγγνώμη από όλους
για την καθυστέρηση, αλλά δεν έχω πάρει τα λεφτά ακόμη να σας τα
στείλω και ομολογώ ότι αμέλησα να τους ενοχλήσω πολλές φορές...
Αλλά θα το κάνω μέσα στην ερχομενη εβδομάδα...