ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: workshop 2?

On Sun, 29 Aug 2004 20:28:00 +0300
Alexios Zavras <zvr [ at ] pobox [ dot ] com> wrote:

> Ena symperasma apo thn olh istoria toy prwtoy workshop
> nomizw oti einai oti to wiki de doylepse (opws eprepe).
>
> Katalabainw oti esy yposthrizeis oti eftaige to sygkekrimeno wiki
> toy ellak (me authentication) poy soy fanhke "bary" (giati?),
> alla egw eimai ths apopshs oti... de doylepse logw wiki.
>
> Apopsh moy einai na exoyme pio "aples" texnologika lyseis,
> p.x. mia aplh forma na symplhrwnei o kathenas.

Συμφωνώ απόλυτα με τον Δημήτρη πως το wiki του ellak ειναι
βαρύ/δύσχρηστο, για διάφορους λόγους.

- Εχει authentication, που είναι πρόβλημα όταν πρέπει να θυμάσαι
κωδικούς για χίλια δυο sites και τυχαίνει να αλλάζεις browser κάθε τόσο.
Επίσης το authentication περιορίζει την πιθανότητα κάποιος
``περαστικός'' να κάνει μικροδιορθώσεις

- Είναι φορτωμένο με header/footer/navigation που είναι γενικά για το
ellak και όχι ειδικά για το περιεχόμενο του wiki (όταν δουλεύεις στο
wiki και πχ κάνεις κάθε τόσο reload για να κάνεις preview το κείμενο δεν
υπάρχει λόγος να φορτώνεις κάθε φορά το navigation που έχει links σε
χίλια δυο άσχετα πράγματα)

- Ειδικά η σελίδα του workshop ειναι τεράστια, θα ήταν πιο εύχρηστο να
υπάρχει μία κεντρική με links σε μικρότερες σελίδες (εύλογα κάποιος θα
πει άσε τα λόγια και κάντο που μας φέρνει στο επόμενο θέμα)

- Δεν υπάρχουν οδηγίες για το wiki (ή υπάρχουν και η επιλογή είναι
θαμμένη στο navigation)

- Τα urls ειναι τεράστια

Νομίζω ότι το wiki του epatents [1] υπερτερεί στα παραπάνω σημεία,
τουλάχιστον για μας δούλεψε ικανοποιητικά. Οταν ξεκίνησα στην ομάδα του
epatents, είχα ακουστά αλλά δεν είχα δουλέψει ποτέ σε wiki (βοήθησε το
wiki faq που είναι από τις πρώτες επιλογές) και έγινε εντελώς
παρορμητικά (που δεν θα γίνονταν αν χρειάζονταν authentication)

Βέβαια άμα μιλάμε απλά για ένα registration φυσικά μια φόρμα θα ήτανι
μια χαρά. Αλλά αργά ή γρήγορα θα χρειαστεί νια προστίθεται και να
ενημερώνεται περισσότερο υλικό, οπότε όσο πιο απλό είναι το wiki τόσο
περισσότερες οι πιθανότητες να μοιραστεί η δουλειά.

[1] http://epatents.hellug.gr/wiki/

Φιλικά
-S

πλοήγηση μηνυμάτων