ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

HELP wanted: webmaster for a www.debian.gr site

  • Subject: HELP wanted: webmaster for a www.debian.gr site
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 12 Sep 2004 16:47:49 +0300
Καλησπέρα σε όλους,

Δυστυχώς αυτό το άφηνω συνέχεια στα TODO και με το χρόνο που έχω
μάλλον εκεί θα μείνει για πολύ καιρό.
Ενδιαφέρεται κανείς να ασχοληθεί με τη δημιουργία του site?
Βασικά, θα ήθελα κάποιος να προτείνει και να υλοποιήσει και να
συντηρεί (φυσικά με βοήθεια) μια δομή για το δικτυακό τόπο.

Σκοπός είναι να υπάρχει μια παρουσία του Debian στην Ελλάδα, με
πληροφορίες π.χ. για το τί πρέπει να κάνει κάποιος για να προσφέρει
στην ελληνική κοινότητα (προς το παρόν είμαστε πολύ λίγοι) αλλά
ελπίζω ότι μετά το 1o workshop θα υπάρχει περισσότερο ενδιαφέρον.

Παρακαλώ στείλτε προτάσεις συγκεκριμένες, ένα απλό "ναι ενδιαφέρομαι"
είναι ωραίο αλλά δε βοηθάει και πολύ. Τι εννοώ συγκεκριμένες;
Π.χ. σε ποια πλατφόρμα σκοπεύετε να το υλοποιήσετε (postnuke, xoops,
wiki, custom PHP/Perl/JSP), ποια βάση θα χρειαστείτε, κλπ. Αλλά και
όσον αφορά τη δομή, πώς φαντάζεστε ότι θέλετε να φαίνεται το site
κλπ. Θυμίζω ότι όποιος το αναλάβει θα έχει πλήρη έλεγχο (δεν έχω
σκοπό να είμαι μπαμπούλας ή δικτάτορας) εφόσον φυσικά το site ΕΙΝΑΙ
σχετικό με Debian. Αν δώ διαφήμιση της Microsoft στο site... :-)

Προτάσεις βασισμένες σε ASP/.ΝΕΤ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ!!!! Ούτε
συζήτηση!!!

Επίσης καλό θα ήταν να αποφευχθεί το flash και λοιπά design
thingies... Σκοπός είναι η συγκέντρωση της πληροφορίας και όχι η
παρουσίασή της.