ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Openoffice - PDF export

On Monday 13 September 2004 23:01, info [ at ] infogr [ dot ] org wrote:
> Μήπως γνωρίζετε πώς μπορεί κάποιος
> να ορίσει την ποιότητα/συμπίεση της εικόνας
> όταν ένα έγγραφο από το Openoffice γίνεται
> export σε pdf.
>
> Ευχαριστώ
> Κυριαζής Γιάννης

Απαντάω με προσωπικό επειδή δεν έχω post privileges στην
open-source [ at ] grnet [ dot ] gr

Θεωρώντας ότι έχεις αρκετά σύγχρονη έκδοση του OOo, πας File->Export as
PDF...

Εκεί του δίνεις ένα όνομα (αν δεν έχει προτείνει ήδη το OOo), και
επιλέγεις "Export..."

Τότε σου δίνει τις επιλογές που φαίνονται στο attached screenshot, από
τις οποίες η screen optimized έχει το περισσότερο compression και η
press optimized το λιγότερο (συνεπώς, καλύτερη ποιότητα εικόνας).

-Α