ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: macedonia

On Πεμ 23 Σεπ 2004 13:35, Vassilis Grigoriadis wrote:
> Koita ayto pou kaneis blaptei sobara th xwra sou me to na dexese
> etsi apla na metonomasoun se macedonia kai macedonian language.
>
> An ayta ta theoreis ethnikistika tote yparxei sobaro problima.
>
> I Ethelontiki symmetoxi sto Debian de sou edwse kanena dikaiwma na
> ksepoulas otidipote.
>
> Vassilis Grigoriadis

!!!!
3epoulaw? 8a me katngornseis mnpws oti eu8uvomai gia tnv katastasn?
Nomizeis oti me tis e8vikistikes avtidraseis kai tis apolutotntes
xwris suzntnsn 8a alla3eis tnv evtupwsn twv perissoterwv pros ofelos
tns Elladas?

Please, eleu8era kave oti 8es kai steile mail stn lista ekfrazovtas
tnv apopsn sou. Egw auto kavw. Esu avti va ekfraseis tnv apopsn sou,
katngornses emeva pou to ekava. Klassikos Ellnvas. Av se euxaristei
8a steilw mail me to opoio apopoioumai apo opoiadnpote dikaiodosia se
tetoia 8emata.

Alla mnv tolmnseis kai me 3avaprosbaleis oti 3epoulaw kati. Tis
malakies tis ekavav oi politikoi kai to 8ema, s' aresei de s' aresei
exei xa8ei edw kai kairo. Prospa8w mesw tns suzntnsns kai akougovtas
tnv alln pleura va alla3w tnv koivn gvwmn -pou eivai evavtiov tns
elladas- deixvovtas oti emeis oi Ellnves exoume perissotero politismo
apo oso 8elouv va deixvouv geloia sullalntnria favatismou kai
porwsns.

kavw CC stis listes giati dev mou aresei va vomizei kaveis oti
ekmetaleuomai tns 8esns mou sto debian gia va upovomeusw e8vika
8emata.
Kwstas