ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Skolelinux report [cont]

On Κυρ 26 Σεπ 2004 13:21, Konstantinos Margaritis wrote:
> * Σήμερα πάω σε ένα Skolelinux test lab σε μια άλλη πόλη, στο
> Bielefeld με τον Kurt Gramlich (θυμάστε τον Skolelinux guy από το
> ΕΛΛΑΚ 2 τον Απρίλιο?). Εκεί θα μου κάνουν ένα demo του Skolelinux
> και που βρίσκονται και ίσως αν προλάβω να και μετά θα πάω στη
> Φρανκφούρτη για ένα άλλο συνέδριο (SNDF) άσχετο με το Debian, αυτή
> τη φορά, αλλά θα κάνω σεμινάρια σε Altivec Develpment :-)

Λοιπόν, αυτή τη στιγμή ξεκινήσαμε ένα Skolelinux test, μπορώ να πώ ότι
είμαι εντυπωσιασμένος από το πόσο εύκολη είναι η εγκατάστασή του σε
ένα δίκτυο. Πρακτικά λειτουργεί πολύ καλά (ε, εντόπισα μερικά
προβλήματα με τα ελληνικά αλλά τα περισσότερα τα είχα ήδη υπόψιν
μου). Γενικά πάντως είμαι πολύ εντυπωσιασμένος, με πολύ λίγο κόπο
εγκαταστήσαμε ένα πλήρες δίκτυο με thin clients. Δε θα αναφερθώ στα
τεχνικά, αφού είναι διαθέσιμα στις σελίδες

Επίσης εξελληνίσαμε τη σελίδα skolelinux.de (μια απλή που θα μπορούσε
να μπεί στη διεύθυνση skolelinux.gr) και αφού τη μετατρέψαμε σε pdf
την εκτυπώσαμε σε plotter (!) και την κρεμάσαμε στην αίθουσα του
Skolelinux test center. Φυσικά μετά διαπίστωσα ότι έχει 2 ορθογραφικά
λάθη αλλά δεν πειράζει αφού κανείς δεν μιλάει ελληνικά εκεί :-)

Εν πάσει περιπτώσει, η σελίδα αυτή βρίσκεται στη διεύθυνση:

http://skolelinux.debian.gr

(μέχρι να πάρει κάποιος το skolelinux.gr domain), και υπάρχει ένα PDF
με το ίδιο κείμενο, στη διεύθυνση:

http://skolelinux.debian.gr/skolelinux.gr.pdf

για όποιον θέλει να το χρησιμοποιήσει. (Φωτογραφίες θα στείλω σύντομα
μόλις τις ανεβάσω κάπου).

Αυτά είναι απλώς το πρώτο επίπεδο το οποίο μεταφράσαμε για σκοπούς
σύντομης παρουσίασης και ένδειξης της εξάπλωσης του skolelinux. Από
την άλλη, υπάρχει αρκετό υλικό ακόμη οπότε όποιος θέλει να βοηθήσει
πολύ ευχαρίστως. Φυσικά αυτό θα είναι απλώς ένα πρώτο βήμα και θα
παραπέμπει στην κυρίως σελίδα www.skolelinux.org. Αλλά είναι καλό να
υπάρχει και να δείχνει μια σύντομη παρουσίαση στα ελληνικά.

Αύριο τελειώνει το tour σχετικά με Debian/Skolelinux και θα είμαι πίσω
την Παρασκευή (ευτυχώς, ο καιρός εδώ είναι χάλια :-).

Κώστας