ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ελληνικά στο GNOME

On Πεμ 21 Οκτ 2004 22:21, Nikos Charonitakis wrote:
> κατηγορηματικά όχι.
> Αν έχει το σύστημα σωστά ελληνικά έχει και το Gnome.

Ναι, έτσι θα έπρεπε, αλλά δεν είναι έτσι (τουλ. όχι by default, βλέπε
παρακάτω).

> δοκίμασε να αλλάξεις input method πχ κάνε δεξό κλικ σε ένα gnome
> terminal και από το μενού επέλεξε άλλη μέθοδο εισαγωγής(input
> method) στο Fedora core 2 ελληνικά γράφεις με όποια και να
> επιλέξεις (gtk2 2.4.x)

Το πρόβλημα είναι τελικά στο ότι το GNOME για κάποιο περίεργο λόγο δεν
παίρνει τα defaults των X, αν όμως πάω στις
'Προτιμήσεις->Πληκτρολόγιο->Διατάξεις' και πατήσω 'Επαναφορά' όλα
δουλεύουν ρολόι. Τώρα γιατί δεν πήρε τα defaults, δεν ξέρω. Θα ρωτήσω
τους maintainers του Gnome, μήπως πρόκειται για bug.