ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ελληνικά στο GNOME

Στις 21-10-2004, ημέρα Πεμ, και ώρα 19:54 +0300, ο/η Konstantinos
Margaritis έγραψε:

> Χλωμό, extremely χλωμό :-)
>
> και όμως, τα ελληνικά δεν παίζουν, εννοώ δεν μπορώ να γράψω (τα X
> έχουν σωστό configuration). Μήπως χρειάζεται όμως κάποια επιλογή σε
> κάποιο configuration file;

κατηγορηματικά όχι.
Αν έχει το σύστημα σωστά ελληνικά έχει και το Gnome.

> Είναι απαραίτητο αυτό; Δε μπορώ να χρησιμοποιήσω το keymap switching
> των X;

> Αυτά θα γίνουν μάλλον μ.S. εποχή (μετά Sarge).
>
> Προς το παρόν, πρέπει να πώ ότι αν δε με βοηθήσει κάποιος σ' αυτό εγώ
> δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ και απλώς το sarge δε θα έχει πλήρως
> ελληνικό support στο GNOME (για ένα νέο χρήστη, εφόσον μπορεί να δει
> ελληνικά θα πρέπει και να μπορεί να γράψει).
δοκίμασε να αλλάξεις input method πχ κάνε δεξό κλικ σε ένα gnome
terminal και από το μενού επέλεξε άλλη μέθοδο εισαγωγής(input method)
στο Fedora core 2 ελληνικά γράφεις με όποια και να επιλέξεις (gtk2
2.4.x)