ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Aspell words (Was: Re: [Open-source] Re: Σχετικά με το dev-workshop)

  • Subject: Re: Aspell words (Was: Re: [Open-source] Re: Σχετικά με το dev-workshop)
  • From: Panagiotis Kranidiotis <kranidiotis [ at ] vatica [ dot ] org>
  • Date: Sat, 23 Oct 2004 20:31:21 +0300
Στις 23/Οκτ/2004, ημέρα Σάββατο και ώρα 17:59, ο/η Konstantinos
Margaritis έγραψε:

> ε, βασικά ναι, αυτό λέω... σκέψου ότι αν ορίσουμε π.χ. τον κανόνα μόνο
> για τις "ομαλές προπαροξύτονες δεύτερης τάξης πρώτης κλίσης" πόσες
> λέξεις θα έχουμε με μια κίνηση. Το βρίσκω σαφώς πιο εύκολο από το να
> περάσω για 400000 λέξεις 5χ τις πτώσεις τους.

> μπα, είναι απλώς χαμαλίκα, προγραμματιστικά είναι εύκολο, απλώς πρέπει
> να βρούμε καταλόγους με λέξεις και κλίσεις. Και φυσικά τις εξαιρέσεις
> τους. Αλλά φυσικά, δεν είπα ότι θα τελειώσει γρήγορα, στο κάτω κάτω,
> βιαζόμαστε; :-)
Δεν ξέρω αλλά και εμένα μου αρέσει αυτή η ιδέα του Κώστα. Μάλιστα εχτές
είχα μια πολύ ωραία συζήτηση με έναν συνταξιούχο φιλόλογο ο οποίος μου
εξήγησε την λογική των τόνων και των πνευμάτων όπως επίσης και της
ορθογραφίας πολλών λέξεων. Το αναφέρω γιατί πραγματικά εντυπωσιάστηκα με
την λογική που υπήρχε στην δόμηση της (κυρίως της αρχαίας, αλλά χωρίς να
αποκλείεται και η νέα)  ελληνικής γλώσσας και το πόσο εύκολο είναι
τελικά, αν ξέρεις τους κανόνες να παράγεις σωστά ορθογραφημένες λέξεις.
Έτσι πιστεύω όπως σε όλες τις γλώσσες (είτε πραγματικές είτε
προγραμματιστικές) η εξελικτική διαδικασία τις οδηγεί σε μια
αντικειμενοστρέφεια και περισσότερο στην δημιουργία δομών και κανόνων
παρά στην χρήση στατικών όρων.

Πιστεύω ότι θα μπορούσαμε, σε πρώτη φάση να κάνουμε το ξεδιάλεγμα όπως
το λέει ο Αλέξιος (αν βιαζόμμαστε να έχουμε κάποιο αποτέλεσμα), και
παράλληλα, αν βέβαια είναι εφικτό να προχωρήσουμε αργά αλλά σταδιακά σε
μια πιο εξελιγμένη λειτουργία του λεξικού.