ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

WorkShop

Αρχικά θα ήθελα να εκφράσω σε όλους τη χαρά μου για το τελευταίο Workshop της θεσσαλονίκης.

Θα ήθελα ακόμη να επαναλάβω τη διάθεση μου για να οργανώσω το επόμενο Workshop ή να βοηθήσω στην Οργάνωση του επόμενου. Όπως είχα πει και στη Θεσσαλονίκη έχω τη δυνατότητα να κλείσω αίθουσα στο ΕΜΠ ακόμη και τα Σαββατοκύριακα. Σήμερα κατάφερα να επικοινωνήσω με το υπεύθηνο και μου είπε οτι το Αμφιθέατρο του κτ. Υπολογιστη μας είναι διαθέσιμο όποτε θέλουμε αρκεί να ενημερώσουμε 1 εβδομάδα νωρίτερα.

Αυτο που θα ηθελα να προτεινω ειναι την οργάνωση ενος καθαρα developer workshop χωρις καθόλου παρουσιάσεις για όσους θέλουν να κάνουν κατι hands-on.

Οπως επίσης και τη δημιουργια ενός Poll στο site με σκοπό τον καθορισμό της πόλης που θα φιλοξενήσει το επόμενο meeting του ΕΛΛΑΚ.

Τέλος θα ήθελα να προσκαλέσω όλους όσους ενδιαφέρονται στην ημερίδα του GRIA το GRID Project για το οποίο έκανα την παρουσίαση. Η ημερίδα θα λάβει χώρο στο Ε.Μ.Π. τη Δευτέρα 8 Νοεμβρίου και η είσοδος είναι δωρεάν.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα http://www.gria.org

Κωνσταντίνος Δόλκας