ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: WorkShop

(σορρυ, πήξιμο τις τελευταιες μέρες)

On Τετ 27 Οκτ 2004 19:05, Konstantinos Dolkas wrote:
> Θα ήθελα ακόμη να επαναλάβω τη διάθεση μου για να οργανώσω το
> επόμενο Workshop ή να βοηθήσω στην Οργάνωση του επόμενου. Όπως είχα
> πει και στη Θεσσαλονίκη έχω τη δυνατότητα να κλείσω αίθουσα στο ΕΜΠ
> ακόμη και τα Σαββατοκύριακα. Σήμερα κατάφερα να επικοινωνήσω με το
> υπεύθηνο και μου είπε οτι το Αμφιθέατρο του κτ. Υπολογιστη μας
> είναι διαθέσιμο όποτε θέλουμε αρκεί να ενημερώσουμε 1 εβδομάδα
> νωρίτερα.

Τέλεια!

> Αυτο που θα ηθελα να προτεινω ειναι την οργάνωση ενος καθαρα
> developer workshop χωρις καθόλου παρουσιάσεις για όσους θέλουν να
> κάνουν κατι hands-on.

Ωραία! Και αν μπορούμε να έχουμε την αίθουσα για ένα full σ/κο (εννοώ
συνεχόμενα), θα είναι ακόμη καλύτερο!

> Οπως επίσης και τη δημιουργια ενός Poll στο site με σκοπό τον
> καθορισμό της πόλης που θα φιλοξενήσει το επόμενο meeting του
> ΕΛΛΑΚ.

Φοβάμαι ότι Αθήνα και η Θεσσαλονίκη θα βγαίνουν στην κορυφή των
προτιμήσεων. Αλλά αν εξαιρέσουμε αυτές τις πόλεις (και οργανώνουμε
τακτικά τέτοια events εκεί) τότε είναι πολύ καλή ιδέα να γίνονται
ψηφοφορίες για τις υπόλοιπες πόλεις.

> Τέλος θα ήθελα να προσκαλέσω όλους όσους ενδιαφέρονται στην ημερίδα
> του GRIA το GRID Project για το οποίο έκανα την παρουσίαση. Η
> ημερίδα θα λάβει χώρο στο Ε.Μ.Π. τη Δευτέρα 8 Νοεμβρίου και η
> είσοδος είναι δωρεάν.

Αν είμαι Αθήνα θα έρθω οπωσδήποτε :-)

Όσον αφορά τώρα το πότε, αυτή τη στιγμή έχουμε πολλές προτάσεις για
OSD και DW (Open Source Days και Developer Workshops, ακολουθώντας
τους ορισμούς του Αλέξη). OSD στη Λάρισα, OSD στην Αθήνα (η Intracom
μας διαθέτει την αίθουσα για ομιλίες _και_ λεωφορείο για μεταφορά
στην αίθουσα), DW στην Αθήνα (πρόταση ΕΜΠ) και μερικές ακόμη που δεν
είναι μεν σίγουρες, αλλά έχουν καλές προοπτικές. Αρκεί να ορίσουμε
ημερομηνίες.