ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Bitmap fonts sta menou

Ένας ειδικός στις γραμματοσειρές μου είπε ότι η MS χρησιμοποιεί για τα μενού
κτλ γραμματοσειρές bitmap (.fon) και όχι .ttf και μου πρότεινε να το
δοκιμάσς. Το αποτέλεσμα είναι όπως λέει καλύτερη εμφάνιση στα μενού (άλλο οι
γραμματοσειρές για τις εφαρμογές γραφής κτλ). Δοκίμασα με κάποια προσπάθεια
τη γραμματοσειρά sserifeg.fon. Έκανα λοιπόν μετατροπή της γραμματοσειράς με
την εντολή fnt2bdf -c iso8859-7 sserifeg.fon και χρησιμοποίησα το αποτέλεσμα
των γραμματοσειρών (αρχεία .bdf) το αποτέλεσμα όμως κάθε άλλο από αποδεκτό
ήταν.
Τελικά στο linux μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε γραμματοσειρές bitmap ή οι
Truetype γραμματοσειρές είναι μονόδρομος για τα μενού.

Nikos