ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: German Firefox fans start fundraising campaign - ZDNet UK News

  • Subject: Re: German Firefox fans start fundraising campaign - ZDNet UK News
  • From: Kostas Papadimas <pkst [ at ] gmx [ dot ] net>
  • Date: Mon, 08 Nov 2004 20:21:53 +0200
Στις 08-11-2004, ημέρα Δευ, και ώρα 19:20 +0200, ο/η Nikos Charonitakis
έγραψε:
> Στις 06-11-2004, ημέρα Σαβ, και ώρα 00:47 +0200, ο/η Dimitris Glezos
> έγραψε:

> episis nomizo oti mia simantiki protovoulia tha itan na exellinistoun oi
> 2-3 istoselides pou vlepei o xristis tou firefox. diladi
> home-page/download-extensions/download-themes

Προς το παρόν υπάρχει το http://mozilla-europe.org/el/ και το
http://mozilla-europe.org/el/products/firefox/ (για τον Firefox) Θέλει
ακόμα δουλειά.... για αυτό όποιος θέλει να βοηθήσει είναι
ευπρόσδεκτος...

πλοήγηση μηνυμάτων