ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: German Firefox fans start fundraising campaign - ZDNet UK News

  • Subject: Re: German Firefox fans start fundraising campaign - ZDNet UK News
  • From: Thanos Kyritsis <djart [ at ] linux [ dot ] gr>
  • Date: Sat, 6 Nov 2004 02:17:34 +0200
On Saturday 06 November 2004 01:30, Dimitris Glezos wrote:

> Δεν είναι ανάγκη να γίνει στις 9 Νοεμβρίου. Εγώ θα πρότεινα να
> πάρουμε ολοσέλιδο στο Κυριακάτικο Βήμα της 14ης.

Υπάρχει ιδιαίτερη βιασύνη ?

Εγώ θεωρώ λίγο χαζό που διαφημίστηκε στα New York Times πριν
κυκλοφορήσει ο 1.0 και πριν σκάσουν τα πρώτα bug reports.

(ναι, μπορεί να τον αγαπάτε τρομερά, αλλά έχει bugs. Βλακώδη και Χοντρά
bugs. Bugs που έχουν λυθεί στο Trunk branch, αλλά δεν έχουν εφαρμοστεί
στο towards-stable branch επειδή τα έχουν κάνει σαλάτα με τα
dependencies του ενός bug πάνω στο άλλο και περιμένουν τη σειρά τους)

Για αυτό θα σας πρότεινα πρώτα να βγεί, να τον δούμε, να τον
εμπιστευτούμε, να βγούν και τα ελληνικά releases χωρίς άγχος και μετά
να διαφημιστεί.
--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?