ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Διαβούλευση για λογισμικό των ΤΕΕ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ, ΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ, ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Λήξη προθεσμίας υποβολής προτάσεων 31/03/06

http://www.eye-ypepth.gr/prokirikseis/ekp_yliko_tee/PROKIRIKSEIS.htm

http://www.eye-ypepth.gr/prokirikseis/ekp_yliko_tee/files/556_ΕρευναΑγορας.pdf

Νομίζω ότι θα ήταν καλή ευκαιρία σαν σύλλογος να καταθέταμε μια πρόταση επ'αυτού. Δεν ξέρω κατά πόσο θα ληφθεί υπ'όψη αλλά και μόνο η δήλωση της παρουσίας μας θα είναι πιστεύω θετική.

Αν πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο να γίνει κοινοποίηση και στην LGU καθώς και σε όποια άλλη λίστα μπορεί να υπάρχει ενδιαφέρον (grnet κλπ) ώστε να υπάρξει μια γενικότερη διαβούλευση πριν την υποβολή της πρότασης.

Καλή σας μέρα.
--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org