ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Απολογισμός Ημερίδας/Workshop στο Ναύπλιο

  • Subject: Re: Απολογισμός Ημερίδας/Workshop στο Ναύπλιο
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 18 May 2005 14:34:11 +0300
On Τετάρτη 18 Μάιος 2005 14:20, Alexios Zavras wrote:
> Nai, kserw, exei perasei kairos...
> Ena allo apotelesma(?) toy workshop peri Skolelinux,
> sxolikwn ergasthriwn, klp.  einai oti akribws thn epomenh mera
> sto web site toy Ypoyrgeioy Paideias bghke keimeno poy leei
> "ti prepei na prosexete an kapoios prosferei Open Source" !

μήπως έχει όνομα, πολύ θα μου άρεσε να του σπάσω τη μάπα! :-)
Σοβαρά τώρα, δε μας κάνουν κακό κατί τέτοια (μακροπρόθεσμα). Ναι
μπορεί να χαθούν μερικά έργα, αλλά αυτό σημαίνει ότι κάποιοι
φοβούνται το ελ/λακ πολύ περισσότερο από όσο νομίζαμε...

Αυτές είναι καθαρά σπασμωδικές κινήσεις που δεν πρόκειται να έχουν
σοβαρό αποτέλεσμα.

> http://www.ypepth.gr/ktp/download/dimotika_2_4/announcements/announ
>ce5_openserver.pdf

αυτές είναι οι προδιαγραφές που λέγαμε;

> Kala, mporei na mhn exei sxesh me workshop kai na einai symptwsh...

μπορεί και να μην είναι σύμπτωση. Αλλά μας πειράζει; Αλλάζει τίποτε σε
αυτά που κάνουμε; Εμείς ούτως ή άλλως δεν επιβάλουμε τίποτε σε
κανένα, μόνοι τους θα έρθουν σε λίγο καιρό όταν θα έχουμε πλέον μια
αξιόλογη εναλλακτική, όπως και αν λέγεται αυτό. Α, και για να τους
ενοχλήσω ακόμη περισσότερο, το Ubuntu έβγαλε ένα νέο project το
Edubuntu, το οποίο ακούστε! ακούστε! θα συνεργαστεί στενά με το
Skolelinux! Ήδη το επόμενο workshop στο Bergen της Νορβηγίας για
πρώτη φορά θα φέρει τα άτομα και των δυο group στον ίδιο χώρο για να
δούνε πώς μπορεί να προχωρήσει η συνεργασία. Αυτό το νέο είμαι
σίγουρος ότι δεν το ξέρατε :-)

Κώστας