ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Διαθέσιμο περιοδικό για ΕΛ/ΛΑΚ ( αγγλική γλώσσα)

  • Subject: Re: Διαθέσιμο περιοδικό για ΕΛ/ΛΑΚ ( αγγλική γλώσσα)
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 1 Jun 2005 11:34:04 +0300
On Τετάρτη 01 Ιούνιος 2005 11:21, Spiros Bolis wrote:

> To thema den einai h selidopoihsh, to thema einai to yliko (kai
> poios to grafei kai gia poso kairo tha grafoyn oi idioi kai oi
> idioi). Tha ithela na toys dw na ftasoyn sto teyxos 34 (opws to
> magaz.hellug.gr) kai meta ta 3analeme

Γιατί αντιδράς έτσι; Γενικά οι Ασιάτες έχουν αποδείξει επανελειμένως
ότι είναι εργατικοί, πολύ περισσότερο από εμάς τουλάχιστον, οπότε
μπορεί και να φτάσουν στο 34, ίσως και παραπάνω. Και από ότι είδα το
περιεχόμενο είναι όντως πολύ καλής ποιότητας. Εγώ απλώς εύχομαι να
συνεχίσουν καλή δουλειά και να πετύχουν, και θα το κάνουν, μιας και
δεν διάλεξαν να περιοριστούν μόνο στα πλαίσια της χώρας τους αλλά
επέλεξαν τη χρήση της Αγγλικής. Με αυτόν τον τρόπο θα έχουν πολύ
μεγαλύτερο userbase και πολύ περισσότερο υλικό για δημοσίευση.