ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Διαθέσιμο περιοδικό για ΕΛ/ΛΑΚ ( αγγλική γλώσσα)

  • Subject: Re: Διαθέσιμο περιοδικό για ΕΛ/ΛΑΚ ( αγγλική γλώσσα)
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 2 Jun 2005 00:53:35 +0300
On Πέμπτη 02 Ιούνιος 2005 00:09, Spiros Bolis wrote:
> protimw na mh sxoliasw ta peri "xairekakias" eidika se lista poy
> eimai filo3enoymenos. An thes, to syzhtame alloy..

Όλοι φιλοξενούμενοι είμαστε τί πάει να πει αυτό;

> H oysia einai pantws pws sthn Ellada eixame "e3 ap' anekathen" kati
> sxetiko kai ayto den allazei.

Μα γιατί συγκρίνεις; Ο Σίμος απλώς είπε έκανε απλώς γνωστή την ύπαρξη
του περιοδικού και γι' αυτό προσωπικά τον ευχαριστώ. Είχε μέσα αρκετά
ενδιαφέροντα αρθράκια (και όχι δεν λέω ότι το περιοδικό του hellug
δεν έχει ενδιαφέροντα άρθρα, δεν συγκρίνω). Αν μη τι άλλο, μπορείτε
να πάρετε ιδέες. Π.χ. το άρθρο για το libexpect με ενδιέφερε πολύ.
Άσε το πολύ σημαντικό ότι το περιοδικό είχε διαφημίσεις μέσα (όχι
πολλές) αλλά δείχνει ότι τα άτομα βγάζουν και λεφτά από αυτήν την
προσπάθεια. Αυτό αυτομάτως κάνει την προσπάθειά τους πιο
επαγγελματική (ο διαφημιζόμενος δε θα έφαζε το όνομά του σε χαμηλής
ποιότητας περιεχόμενο). Εν πάσει περιπτώσει πολύ το αναλύσαμε, εγώ
απλώς βρίσκω ότι είναι καλή προσπάθεια, και ανεξάρτητα από τα τεχνικά
περί Scribus (στο οποίο δεν είμαι και σχετικός), μου άρεσε το
περιεχόμενο του περιοδικού.

πλοήγηση μηνυμάτων