<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head> <meta content="text/html;charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type"> <title></title> </head> <body bgcolor="#ffffff" text="#000000"> Η αναφορά είναι πράγματι πολύ προσεγμένη και στέκει σαν μεθοδολογία και σαν δείγμα. Αυτή τη στιγμή όμως η ms <b>πείθει </b>κόσμο με την καμπάνια "Get the facts" με σχετικές εκθέσεις ασήμαντων μικροεταιριών, ενώ πρόσφατα άρχισε να προσθέτει και τέρατα όπως motorola.<br> Σε αυτό τον τομέα [του marketing] το ανοικτό λογισμικό είναι σε άβολη θέση, όχι ; Πώς και δεν εκδίδονται περισσότερες αναφορές απο αυτούς που έκαναν επιτυχημένα την μετάβαση απο closed source σε ελλακ ; Θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε και σχετικές αναφορές απο Ελλάδα.<br> <br> Αν και περισσότερο θα ήθελα να μάθω τι ROI είχε το hotmail απο τότε που πήγε απο bsd σε nt server <span class="moz-smiley-s3"><span> ;-) </span></span><br> <br> O/H Serafeim Zanikolas έγραψε: <blockquote cite="mid200507012337 [ dot ] 55392 [ dot ] serzan [ at ] hellug [ dot ] gr" type="cite"> <pre wrap="">FYI TCO study of FOSS use in schools <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://www.becta.org.uk/corporate/publications/documents/BEC5606_Full_report18.pdf">http://www.becta.org.uk/corporate/publications/documents/BEC5606_Full_report18.pdf</a> -S </pre> <pre wrap=""> <hr size="4" width="90%"> _______________________________________________ Open-source mailing list <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Open-source [ at ] grnet [ dot ] gr">Open-source [ at ] grnet [ dot ] gr</a></pre> </blockquote> </body> </html>