ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [I18NGR] Εμφάνιση τετραγώνων αντί για ελληνικούς χαρακτήρες: βρέθηκε η αιτία

  • Subject: Re: [I18NGR] Εμφάνιση τετραγώνων αντί για ελληνικούς χαρακτήρες: βρέθηκε η αιτία
  • From: Vasilis Vasaitis <vvas [ at ] hal [ dot ] csd [ dot ] auth [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 17 Aug 2005 21:27:39 +0100
On Wed, Aug 17, 2005 at 05:42:00PM +0300, Konstantinos Margaritis wrote:

..[deletia]..

> Αν δώσει κάποιος την εντολή:
>
> $ fc-match :lang=el_GR
>
> θα διαπιστώσει ότι το default είναι η Bitstream Vera Serif, το οποίο
> είναι και το πρόβλημα καθώς η bitstream, προφανώς λανθασμένα δηλώνει
> ότι υποστηρίζει ελληνικούς χαρακτήρες. Με επεξεργασία του
> αρχείου /etc/fonts/fonts.conf, και απενεργοποίηση της εν λόγω
> οικογένειας γραμματοσειρών, και αφού ανανεώσουμε την cache του
> fontconfig:
>
> $ fc-cache -f
>
> διαπιστώνουμε ότι η επόμενη διαθέσιμη γραμματοσειρά είναι η Nimbus.
> Και πάλι πρόβλημα.

  Κώστα, το πρόβλημα νομίζω ότι είναι αλλού. Το fontconfig δε νομίζει
ότι η Vera υποστηρίζει ελληνικά, και θα το διαπιστώσεις είτε αν
τρέξεις το

	fc-list :lang=el family | sort

που σου βγάζει όλες τις γραμματοσειρές που θεωρεί ότι υποστηρίζουν
ελληνικά, είτε αν προσθέσεις το -v στην παραπάνω εντολής που δίνεις,
οπότε εμφανίζει ποιες γλώσσες θεωρεί ότι υποστηρίζονται από τη
συγκεκριμένη γραμματοσειρά. Επίσης πρόσεξε ότι οι εντολές

	fc-match :lang=el
	fc-match :lang=el-GR

*δεν* διαλέγουν τη Vera, π.χ. στο σύστημά μου διαλέγουν τη Verdana.
Οπότε, αν οι εφαρμογές δίνουν τη γλώσσα όπως γράφεις, μήπως απλά
υπάρχει πρόβλημα στο χειρισμό της υπογράμμισης;

--
Vasilis Vasaitis
"A man is well or woe as he thinks himself so."