ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [I18NGR] Εμφάνιση τετραγώνων αντί για ελληνικούς χαρακτήρες: λάθος συναγερμός;

  • Subject: Re: [I18NGR] Εμφάνιση τετραγώνων αντί για ελληνικούς χαρακτήρες: λάθος συναγερμός;
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 18 Aug 2005 20:37:56 +0300
On Τετάρτη 17 Αύγουστος 2005 23:27, Vasilis Vasaitis wrote:
>   Κώστα, το πρόβλημα νομίζω ότι είναι αλλού. Το fontconfig δε
> νομίζει ότι η Vera υποστηρίζει ελληνικά, και θα το διαπιστώσεις
> είτε αν τρέξεις το
>
> 	fc-list :lang=el family | sort

έχεις δίκιο, το δοκίμαζα σε ένα sarge σύστημα και όντως έβγαζε αυτά τα
αποτελέσματα που έγραψα. Έκανα ένα νέο 'testing' install, στο σύστημα
που έχω για τεστ (το έχω τσακίσει), και τώρα το πρόβλημα αυτό δεν
εμφανίζεται. Προφανώς το fontconfig κάνει καλύτερο έλεγχο τώρα.. :-/

> που σου βγάζει όλες τις γραμματοσειρές που θεωρεί ότι υποστηρίζουν
> ελληνικά, είτε αν προσθέσεις το -v στην παραπάνω εντολής που
> δίνεις, οπότε εμφανίζει ποιες γλώσσες θεωρεί ότι υποστηρίζονται από
> τη συγκεκριμένη γραμματοσειρά. Επίσης πρόσεξε ότι οι εντολές
>
> 	fc-match :lang=el
> 	fc-match :lang=el-GR
>
> *δεν* διαλέγουν τη Vera, π.χ. στο σύστημά μου διαλέγουν τη Verdana.
> Οπότε, αν οι εφαρμογές δίνουν τη γλώσσα όπως γράφεις, μήπως απλά
> υπάρχει πρόβλημα στο χειρισμό της υπογράμμισης;

Στην προηγούμενη προσπάθεια, η επιλογή -v όντως μου έβγαζε τη γλώσσα
el στην Vera και στην Nimbus. Έστειλα mail στο maintainer να μου
εξηγήσει τί συμβαίνει...

Κώστας