ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Εμφάνιση τετραγώνων αντί για ελληνικούς χαρακτήρες: βρέθηκε η αιτία

  • Subject: Re: Εμφάνιση τετραγώνων αντί για ελληνικούς χαρακτήρες: βρέθηκε η αιτία
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 18 Aug 2005 21:11:39 +0300
On Πέμπτη 18 Αύγουστος 2005 16:16, Alexios Zavras wrote:

> - mporeis na baleis s'ena TrueType font plhroforia
>   gia poia scripts mporei na xeiristei
> - nomizw oti script tag htan "grek", kai to language tag "ELL "
>   (4 chars, case sensitive)

Ναι αλλά η bitstream δεν τα χειρίζεται αυτά τα scripts :-)

> to debian, omws (kai kathe allo rendering systhma), mporei
> kallista na agnoei ayta ta tags, kai na apofasizei mono toy.
> Kapoio programma den htan poy koitaze ti glyphs exei orismena
> kathe font kai apofasize mono toy ("a, exeis parastaseis
> gia ta ellhnika, ara mporeis na ta deikseis") ?
> Kai an den eixe to font, px., thn anw teleia, apofasize
> oti den mporei na deiksei ta ellhnika ?

το pango κοιτάει αυτά τα tags για να δει ποιά είναι η πιο κατάλληλη
γραμματοσειρά να απεικονίσει ένα glyph. Αυτό γιατί η default
γραμματοσειρές είναι οι serif και η sans-serif, οι οποίες είναι απλώς
aliases σε περισσότερες από μία γραμματοσειρές.
Οπότε αν η γραμματοσειρά δηλώνει ότι υποστηρίζει τα glyphs και δεν τα
υποστηρίζει στην πραγματικότητα, έχουμε πρόβλημα. Το fontconfig κάνει
κάποιον έλεγχο αλλά δεν ξέρω για ποιο λόγο στην έκδοση του sarge δεν
λειτουργούσε σωστά. Όπως ανέφερα στο άλλο mail στο Βασίλη, μια νέα
εγκατάσταση δεν παρουσίαζε αυτήν την συμπεριφορά...

Κώστας