ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Εμφάνιση τετραγώνων αντί για ελληνικούς χαρακτήρες: βρέθηκε η αιτία

  • Subject: Re: Εμφάνιση τετραγώνων αντί για ελληνικούς χαρακτήρες: βρέθηκε η αιτία
  • From: Αλέξανδρος Διαμαντίδης <adia [ at ] hellug [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 21 Aug 2005 16:46:12 +0300
* Alexios Zavras [2005-08-20 01:13]:

> An koitazei mono ta tags mesa sta font files,
> tha'lega oti einai poly... idiotropo.

Για να δει αν πραγματικά μια γραμματοσειρά υποστηρίζει κάποια γλώσσα, το
fontconfig κοιτάζει μέσα στη γραμματοσειρά ποιους χαρακτήρες μπορεί να
εμφανίσει.  Από το fontconfig-user.txt:

# Each font in the database contains a list of languages it
# supports. This is computed by comparing the Unicode coverage
# of the font with the orthography of each language.

Τα tags της βάσης δεδομένων του fontconfig δηλαδή πρέπει λογικά να
αντικατοπτρίζουν πραγματικά τι υποστήριξη παρέχει η γραμματοσειρά. Αν
βέβαια η γραμματοσειρά έχει προβλήματα (λέει στους πίνακές της ότι
περιάμβανει glyphs για τους ελληνικούς χαρακτήρες ενώ τελικά αυτά τα
glyphs είναι κενά ή λάθος), αυτό δε θα δουλέψει, αλλά η Vera δεν έχει
τέτοιο πρόβλημα.

Δεν ξέρω πως χρησιμοποιεί το Pango τα script/language tags που περιέχονται
στις γραμματοσειρές OpenType/TrueType ή πώς βρίσκει το OpenOffice.org
τις γραμματοσειρές που χρειάζεται.

--
Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia [ at ] hellug [ dot ] gr