ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: de bgazw akrh

On Τετάρτη 26 Οκτώβριος 2005 01:51, IOANNIS MANOLOUDIS wrote:
> [...]

Χμ, υπάρχει κάποια παρεξήγηση εδώ. Δεν υπάρχει UTF-ISO standard, και
ούτε πρόκειται. Το UTF-8 είναι πλέον το defacto default σε σχεδόν
όλες τις διανομές και όχι μόνο για τα ελληνικά.

Εφόσον χρησιμοποιείς kmail, και ελπίζω ότι η διανομή σου θα
υποστηρίζει το locale LANG=el_GR.UTF-8, άσχετα αν το έχει
προεπιλεγμένο ως default, τότε θα μπορεις να διαβάσεις ελληνικά
μηνύματα κωδικοποιημένα με UTF-8. Αρκεί να επιλέξεις στο μενού
Προβολή->Καθορισμός Κωδικοποίησης->Αυτόματη.