ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: de bgazw akrh

  • Subject: Re: de bgazw akrh
  • From: Αλέξανδρος Διαμαντίδης <adia [ at ] hellug [ dot ] gr>
  • Date: Wed, 26 Oct 2005 21:54:08 +0300
* Konstantinos Margaritis [2005-10-26 02:00]:
> Εφόσον χρησιμοποιείς kmail, και ελπίζω ότι η διανομή σου θα
> υποστηρίζει το locale LANG=el_GR.UTF-8, άσχετα αν το έχει
> προεπιλεγμένο ως default, τότε θα μπορεις να διαβάσεις ελληνικά
> μηνύματα κωδικοποιημένα με UTF-8.

Μια μικροδιόρθωση: Το KDE, όπως και ο Mozilla και το Gnome 2,
λειτουργούν εσωτερικά σε Unicode, και νομίζω ότι ακόμα κι αν η διανομή
δεν υποστηρίζει το locale el_GR.UTF-8, όλα θα πρέπει να λειτουργούν
σωστά.

Για όσους προτιμάνε μη γραφικά προγράμματα ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου, το ίδιο καλά δουλεύει και ο mutt - σε οποιαδήποτε
κωδικοποίηση και να είναι ένα μήνυμα, αν την υποστηρίζει η iconv(3)
και το σύνολο χαρακτήρων του τερματικού περιλαμβάνει τους απαραίτητους
χαρακτήρες, φαίνονται όλα σωστά. Επίσης, με μια γραμμή της μορφής...

text/html;lynx -force_html -assume-charset=%{charset} -dump %s;
      needsterminal; copiousoutput

...στο .mutt/mailcap, εμφανίζονται μια χαρά ακόμα και τα μηνύματα με
HTML!

--
Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia [ at ] hellug [ dot ] gr