ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: peri antisocial behaviour

When the date was Wednesday 26 October 2005 01:15, Konstantinos Margaritis
wrote:

> Δε θέλω να
> υποτιμήσω καμία προσπάθεια που είχε γίνει πριν από τη λίστα, αλλά
> αυτή η λίστα έγινε για ένα λόγο και για να καλύψει μια ανάγκη που
> -προφανώς- δεν κάλυπτε κάποια άλλη μέχρι τότε.

Ναι, ε; Είναι κι αυτό μια ενδιαφέρουσα θεωρία...

> Είμαι ανοικτός σε προτάσεις, αλλά όσον αφορά λίστες γενικής συζήτησης
> -αλλά όχι ασκόπως θέλω να πιστεύω- περί ελ/λακ στην Ελλάδα, και όχι
> τεχνικές, προσωπικά δε γνωρίζω και πολλές άλλες, στις οποίες το
> signal/noise ratio να είναι μεγαλύτερο. Αλλά φυσικά μπορεί και να
> κάνω λάθος...

Εξαρτάται, τι θεωρείς `signal' και τι `noise'...

> Και η ωραία εντύπωση έχει πολύ μεγάλη σχέση, ο κόσμος που ενδιαφέρεται
> να μάθει για το ελ/λακ, δε θέλει να βλέπει "κοκορομαχίες" και άτομα
> να τρώγονται για ανούσια πράγματα.

Ευελπιστώ ότι ο κόσμος που ενδιαφέρεται να μάθει για το ΕΛ/ΛΑΚ είναι αρκούντως
συνειδητοποιημένος για να καταλάβει ότι διχογνωμίες είναι αδύνατον να μην
υπάρχουν και ο αντίλογος/κριτική είναι _τουλάχιστον_ θεμιτά.

> Γι' αυτό ας ασχοληθούμε με έργα και όχι με κουβέντες, κι εγώ
> αυτή τη στιγμή μετανιώνω που μπήκα -πάλι- σε μια τέτοια τη συζήτηση.

Ο διάλογος δεν αποκλείει τα έργα. Αν δεν σε ενδιαφέρουν οι "κουβέντες", τί
ακριβώς κάνεις σε μια mail-list;

Και για να μη το κουράζουμε...

> Ο καθένας φαντάζομαι έχει δικαίωμα να εκφράζει την άποψή του.

... αυτό ακριβώς πιστεύω κι εγώ. Και το να μπορώ να εκφράζω ελεύθερα τη
διαφωνία μου, με πολιτισμένο τρόπο, δεν το βρίσκω καθόλου αντικοινωνικό.

> Ο Σίμος
> ίσως να χρησιμοποιήσε σκληρή εκφράση με την οποία δε συμφωνώ, αλλά η
> ουσία αυτών που είπε με καλύπτει πλήρως.

Ο τρόπος _έχει_ σημασία: εκείνο το `πολιτισμένο' που ανέφερα παραπάνω, ο
τρόπος το προσδιορίζει, όχι η ουσία.

Σταματώ εδώ.

--
 Μιχάλης Ιατρού