ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: peri antisocial behaviour

On Τετάρτη 26 Οκτώβριος 2005 00:46, Michael Iatrou wrote:
> Από πότε μία λίστα με λιγότερο από 3 χρόνια ύπαρξης αντιπροσωπεύει
> το Open Source στην Ελλάδα, τη στιγμή που υπάρχει κόσμος που
> `σπρώχνει' την ιδέα εδώ και μια δεκαετία -- και όχι τώρα,
> πίσω-πίσω, που ακόμη και η Microsoft το παίζει Open Source;

Δεν υπονόησα κάτι τέτοιο, αλλά θα χαρακτήριζα τη συγκεκριμένη λίστα ως
από τις λίγες _οργανωμένες_ προσπάθειες να βρεθούν στο ίδιο τραπέζι
άτομα αλλά και εταιρείες που θέλουν την προώθηση του ελ/λακ. Όχι τη
μοναδική, αλλά ας μη γελιόμαστε, δεν έχουμε δα και τους χιλιάδες
_ενεργούς_ υποστηρικτές και είμαστε μια πολύ μικρή κοινότητα. Θα
ήθελα να είναι διαφορετικά, αλλά έχω διαφορετική εντύπωση. Δε θέλω να
υποτιμήσω καμία προσπάθεια που είχε γίνει πριν από τη λίστα, αλλά
αυτή η λίστα έγινε για ένα λόγο και για να καλύψει μια ανάγκη που
-προφανώς- δεν κάλυπτε κάποια άλλη μέχρι τότε.

> Ευτυχώς όχι! Εκτός κι αν πιστεύεις ότι μετά την open-source, το
> χάος!

Είμαι ανοικτός σε προτάσεις, αλλά όσον αφορά λίστες γενικής συζήτησης
-αλλά όχι ασκόπως θέλω να πιστεύω- περί ελ/λακ στην Ελλάδα, και όχι
τεχνικές, προσωπικά δε γνωρίζω και πολλές άλλες, στις οποίες το
signal/noise ratio να είναι μεγαλύτερο. Αλλά φυσικά μπορεί και να
κάνω λάθος...

> Ξέρεις, αυτό είναι αντιφατικό σε σχέση με τη παραπάνω διαπίστωση
> σου: Σε ποιόν κάνουμε `ωραία' εντύπωση; Σε ποιόν οφείλουμε να
> κάνουμε ωραία εντύπωση και τελικά, τι σχέση έχει η "ωραία εντύπωση"
> με την Ελευθερία (του Λογισμικού, του Λόγου κλπ);

Δεν είναι αντιφατικό, μίλησα για αποστολείς όχι για αναγνώστες. Η
λίστα, αν δεν απατώμαι, έχει πολλές εκατοντάδες αναγνώστες.
Και η ωραία εντύπωση έχει πολύ μεγάλη σχέση, ο κόσμος που ενδιαφέρεται
να μάθει για το ελ/λακ, δε θέλει να βλέπει "κοκορομαχίες" και άτομα
να τρώγονται για ανούσια πράγματα. Η Ελευθερία όπως την αναφέρεις δεν
είναι ιδανικό από μόνο του. Θέλει άτομα να την υποστηρίζουν. Και οι
"οπαδοί" αυτοί θα χαθούν αν οι "ηγέτες" πλακώνονται μεταξύ τους. Και
τότε να τη βράσω την "Ελευθερία" αν είναι να πιστεύουμε μόνο 10
άτομα. Γι' αυτό ας ασχοληθούμε με έργα και όχι με κουβέντες, κι εγώ
αυτή τη στιγμή μετανιώνω που μπήκα -πάλι- σε μια τέτοια τη συζήτηση.

> Και τέλος πάντων, μέχρι τώρα δεν έχω συναντήσει κάποιο online
> community στο οποίο να μην υπάρχουν διαφωνίες, flames, υπερβολές
> και
> admins/moderators/λίσταρχοι... αν κάποιος ξέρει κάποιο τέτοιο,
> παρακαλώ, ας μας ενημερώσει.

Ναι φυσικά και η συμπεριφορά αυτή απαντάται παντού, απλώς στην
εμπειρία μου, οι διαφωνίες έχουν πολλές φορές και σχέση με _έργα_.

> Το μόνο αντικοινωνικό κρούσμα μέχρι τώρα, είναι ο τρόπος με τον
> οποίο αντιμετωπίστηκε μια διαφορετική άποψη.

Ο καθένας φαντάζομαι έχει δικαίωμα να εκφράζει την άποψή του. Ο Σίμος
ίσως να χρησιμοποιήσε σκληρή εκφράση με την οποία δε συμφωνώ, αλλά η
ουσία αυτών που είπε με καλύπτει πλήρως.