ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: peri antisocial behaviour

On Τρίτη 25 Οκτώβριος 2005 19:28, IOANNIS MANOLOUDIS wrote:

> Πάντως το θέμα πρέπει να σταματήσει εδώ γιατί είναι μια παρεξήγηση.

Από περιέργεια, κάθησα έκανα ένα μέτρημα και έφτασα στο εξής
αποτέλεσμα:

~98 (+/- 5 δεν ήμουν και ιδιαίτερα σχολαστικός)

δηλαδή λιγότερο από 100. Τι είναι αυτό; Είναι οι αποστολείς μηνυμάτων
στη συγκεκριμένη λίστα από το Μάρτιο του 2003, όποτε και γράφτηκα. My
point? Είμαστε <100 άτομα που ενδιαφερόμαστε _κάπως_ ενεργά για το
ελ/λακ σε αυτήν την χώρα, και σόρρυ δε μετράω τίς λίστες των χρηστών
που ζητάν βοήθεια για το ποντίκι τους. Δεν τους υποτιμώ αλλά δεν
είναι αυτό το σημείο που θέλω να θίξω. Στην πραγματικότητα είμαστε
πολύ λιγότεροι, όσοι προσπαθούμε _όντως_ να κάνουμε κάτι.

Σε μια χώρα 10 εκ, αυτό είναι ενα ποσοστό... θλιβερό. Και εμείς
πλακωνόμαστε για να μην πώ τί. Ω, ναι, πολύ ωραία εντύπωση κάνουμε...