ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

RE: [Open-source] peri antisocial behaviour

Good point. Απο το '92 που γραφτηκα στην πρώτη USENET λιστα, ή και λίγο πριν με τα BBSes βλέπω, αργά ή γρήγορα κάθε "ελληνική" λίστα να αναλώνεται στο τι έκανε ή είπε ο τάδε, ποιός ελέγχει τί, ποιος ορίζει τους κανόνες, κτλ, κτλ. Επιτέλους πρέπει να μάθουμε να κάνουμε περισσότερα και να μιλάμε λιγότερο, να είμαστε πιο ανοιχτοί σε αυτά που δεχόμαστε και πιο προσεκτικοί σε αυτά που λέμε.

Από μία open-source λίστα, περιμένω πράγματα σχετικά με open-source, με την ευρύτερη έννοια. Αν διαφωνείς με κάτι εκφράζεις ευγενικά την άποψη σου και προχωράς, τόσο απλά.

Το FOSS ανήκει σε όλους και σε κανένα. Όποιος μπορεί να βοηθήσει, ας το κάνει όπως μπορεί.

Αυτά τα λίγα
/Δημήτρης