ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: peri antisocial behaviour

When the date was Tuesday 25 October 2005 22:48, Konstantinos Margaritis
wrote:

> δηλαδή λιγότερο από 100. Τι είναι αυτό; Είναι οι αποστολείς μηνυμάτων
> στη συγκεκριμένη λίστα από το Μάρτιο του 2003, όποτε και γράφτηκα.

Από πότε μία λίστα με λιγότερο από 3 χρόνια ύπαρξης αντιπροσωπεύει το Open
Source στην Ελλάδα, τη στιγμή που υπάρχει κόσμος που `σπρώχνει' την ιδέα εδώ
και μια δεκαετία -- και όχι τώρα, πίσω-πίσω, που ακόμη και η Microsoft το
παίζει Open Source;

> Σε μια χώρα 10 εκ, αυτό είναι ενα ποσοστό... θλιβερό.

Ευτυχώς όχι! Εκτός κι αν πιστεύεις ότι μετά την open-source, το χάος!

> Και εμείς
> πλακωνόμαστε για να μην πώ τί. Ω, ναι, πολύ ωραία εντύπωση κάνουμε...

Ξέρεις, αυτό είναι αντιφατικό σε σχέση με τη παραπάνω διαπίστωση σου: Σε ποιόν
κάνουμε `ωραία' εντύπωση; Σε ποιόν οφείλουμε να κάνουμε ωραία εντύπωση και
τελικά, τι σχέση έχει η "ωραία εντύπωση" με την Ελευθερία (του Λογισμικού,
του Λόγου κλπ);

Και τέλος πάντων, μέχρι τώρα δεν έχω συναντήσει κάποιο online community στο
οποίο να μην υπάρχουν διαφωνίες, flames, υπερβολές και
admins/moderators/λίσταρχοι... αν κάποιος ξέρει κάποιο τέτοιο, παρακαλώ, ας
μας ενημερώσει.

Το μόνο αντικοινωνικό κρούσμα μέχρι τώρα, είναι ο τρόπος με τον οποίο
αντιμετωπίστηκε μια διαφορετική άποψη.

--
 Μιχάλης Ιατρού