ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: [Open-source] Re: Υπουργείο Οικονομικών

Τι θα γίνει με τον αποκλεισμό των φραγκοχιώτικων, ξέρει κανείς να μας πει;

Αυτή είναι χειρότερη από της Μ$. Αυτοί προστατεύουν τα $$$ τους. Ο
άλλος στο υπουργείο τα μαύρα του μεσάνυχτα.

Εσεις οι φραγκοχιώτες "συνειδητοποιημένοι" τι προστατεύετε; Τη
βαραμάρα σας να αλλάξετε πληκτρολόγιο; Μια νέα ελληνική στα πρότυπα
του Ατατούρκ (με λατινικούς χαρακτήρες);

Ψαν ΥΟΘ ρεαδ τηισ? Δο υοθ φεελ ψομφορταβλε?

Έτσι νιώθω εγώ όταν προσπαθώ να σε διαβάσω... Πάντα υπάρχει βέβαια η
λύση delete φίλτρου, αλλά δεν είναι κατάντια για κάποιους που θέλουν
υποτίθεται ν' αλλάξουν το κόσμο;

Ταπεινά και σεμνά (και ανυπόφορα πλέον, σε ΤΕΤΟΙΑ λίστα δηλ. δεν το περίμενα...)