ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: Υπουργείο Οικονομικών

  • Subject: Re: Re: Υπουργείο Οικονομικών
  • From: Konstantinos Margaritis <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Thu, 3 Nov 2005 19:29:47 +0200
Νομίζω ότι υπερβάλεις.
Αν μη τι άλλο, όλοι εδώ πέρα είμαστε υπέρ της επιλογής πάνω απ' όλα.
Και ο αποκλεισμός των φραγκοχιώτικων δεν θα αποφέρει τίποτε. Το
σημαντικό -κατά την γνώμη μου- είναι η ίδια η πληροφορία και όχι το
πως παρουσιάζεται. Αλλά ως λαός έχουμε παράδοση να διυλίζουμε τον
κώνωπα ούτως ή αλλως. Το σημαντικό θέμα είναι αυτό που είπε ο Σπύρος
να υποστηρίξουμε την προώθηση του OpenDocument Format. Και ίσως ακόμη
περισσότερο αυτό που είπε ο Παναγιώτης για τον κραυγαλέο αποκλεισμό
οποιουδήποτε δε χρησιμοποιεί Windows.

Κώστας

πλοήγηση μηνυμάτων