ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Υπουργείο Οικονομικών

Στις Thursday 03 November 2005 16:31, ο/η Panagiotis Kranidiotis έγραψε
[edited]:
> Νομίζω ότι τελικά υπάρχει ανάγκη να δημιουργηθεί μια σελίδα ειδικά για
> την αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου και να παρουσιαστεί κάποια στιγμή
> στα media. Σε μια Ευρώπη που δείχνει να ενδιαφέρεται για την άρση των
> αποκλεισμών και των διακρίσεων αυτά τα πράγματα είναι απαράδεκτα.

Οπως ειπε κι ο Σπυρος, ετοιμαζεται (εδω και πολυ καιρο ειναι η αληθεια)
σχετικη συλλογη υπογραφων για την υιοθετηση ανοικτων προτυπων. Το κειμενο
καθεαυτο ειναι ετοιμο αλλα εντασσεται σε μια γενικοτερη πρωτοβουλια (που δεν
εχει ανακοινωθει ακομα) η οποια εχει ψιλοβαλτωσει λογω ελλειψης χρονου και
συμμετοχης.

Ελπιζω να εχουμε νεοτερα συντομα.

--
Switch to OpenDocument: http://opendocumentfellowship.org/Applications/