ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

a few thoughts after Comdex

Πήγα λοιπόν και στην Comdex και τι να πω?
το μόνο που δικαιολόγησε την
επίσκεψη αυτή ήταν το ότι βρήκα μια αφορμή
για να γραφτώ στο hellug!!! Κατά τα άλλα ήταν
ένα κακοστημένο σκηνικό διαφόρων πλασιέ
και αναπόφευκτα ένα αντίστοιχο κοινό που περιδιάβαινε
"ωσάν να χάζευε μουστάρδες" όπως θάλεγε κι ο Τζιμάκος!
τι να πούμε? Τουλάχιστον η κοινότητα του ΕΛ/ΛΑΚ
φαίνεται να καταλαβαίνει μερικά πράγματα και πιθανόν
να καταλαβαίνει και ότι ίσως πρέπει να αναλάβει έναν πιο
ενεργό ρόλο στην "αφύπνιση" των τεχνολογικών ανησυχιών
και προσδοκιών μας!

Κάτι που μου θυμίζει ότι ρε παιδιά από το καλοκαίρι έχουμε
αφήσει να αιωρείται μια συνάντηση!!! Από ότι μου είπε ο Αλέξης
ο Ζάβρας δεν υπάρχει πρόβλημα χώρου (και μάλλον ούτε χρημάτων)
αλλά εν πάσει περιπτώσει πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να βρεθούμε έστω
αυτοί που είμαστε Αθήνα κι έστω για μια μέρα (ένα Σάββατο ή μια Κυριακή
βρε αδελφέ!) να τα πούμε λίγο και να ξεσκολίσουμε και σε κάνα μικρό
εργαστηριάκι?????!!!!!

Δεν μου φαίνεται παράλογο ούτε πολύ δύσκολο (και όσο αφορά θέματα
έχω μπόλικα στο μυαλό μου) απλά λίγο σπρώξιμο θέλει!!!!

χαιρετισμούς σε όλους

Μανώλης Γαλάτουλας