ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: a few thoughts after Comdex

On Τετάρτη 23 Νοέμβριος 2005 00:32, Emmanuel Galatoulas wrote:
> Κάτι που μου θυμίζει ότι ρε παιδιά από το καλοκαίρι έχουμε
> αφήσει να αιωρείται μια συνάντηση!!! Από ότι μου είπε ο Αλέξης
> ο Ζάβρας δεν υπάρχει πρόβλημα χώρου (και μάλλον ούτε χρημάτων)
> αλλά εν πάσει περιπτώσει πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να βρεθούμε
> έστω αυτοί που είμαστε Αθήνα κι έστω για μια μέρα (ένα Σάββατο ή
> μια Κυριακή βρε αδελφέ!) να τα πούμε λίγο και να ξεσκολίσουμε και
> σε κάνα μικρό εργαστηριάκι?????!!!!!

> Δεν μου φαίνεται παράλογο ούτε πολύ δύσκολο (και όσο αφορά θέματα
> έχω μπόλικα στο μυαλό μου) απλά λίγο σπρώξιμο θέλει!!!!

Γεια σου Μανώλη,

ναι ωραία θα ήταν να κάναμε μια συνάντηση κάπου, καλύτερα πριν τα
Χριστούγεννα κιόλας. Ξέρω ότι είναι δύσκολο για 2ημερο event, αλλά
και μονοήμερο καλό θα ήταν... Εγώ πάντως προτίθεμαι να ανέβω Αθήνα αν
κανονιστεί και ίσως και να μπορέσω να βοηθήσω κιόλας, αλλά με
επιφύλαξη γιατί είμαι αρκετά πηγμένος αυτόν τον καιρό...