ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re:Macedonia Deploys 5, 000 Ubuntu Desktops in Schools

  • Subject: Re:Macedonia Deploys 5, 000 Ubuntu Desktops in Schools
  • From: "J.Stellas" <istel [ at ] tee [ dot ] gr>
  • Date: Mon, 12 Dec 2005 01:13:51 +0200
----- Original Message -----
From: "Konstantinos Margaritis" <markos [ at ] debian [ dot ] gr>
To: <open-source [ at ] grnet [ dot ] gr>
Cc: <i18ngr [ at ] lists [ dot ] hellug [ dot ] gr>; <debian-l10n-greek [ at ] lists [ dot ] debian [ dot ] org>
Sent: Sunday, December 11, 2005 2:53 PM
Subject: Re: Macedonia Deploys 5,000 Ubuntu Desktops in
Schools

http://ftp.skolelinux.no/skolelinux-cd/debian-edu_sarge-i386-current.iso

> Ναι, *πρέπει* να κάνουμε μια συνάντηση σύντομα. Σ/κο ή καθημερινή
> βολεύει; Χώρο λογικά θα βρούμε. Έστω απλή συνάντηση, και όχι
> workshops κλπ, γιατί δε το βλέπω να οργανώνεται σύντομα κάτι τέτοιο.
>
> Να προτείνω το άλλο Σάββατο 17/12?

Σαν μέλος της Ομάδας Διαχ. Εργαστηρίου Hellug, παίρνω την πρωτοβουλία να σας
καλέσω το Σαββάτο 17/12/05 ώρα 16:00 στο χώρο του Εργαστηρίου
(http://lab.hellug.gr) για συζήτηση με θέμα: "Skolelinux και Εκπαίδευση".
Αν υπάρξει θετική ανταπόκριση τουλάχιστον απο τους βασικούς γνωστούς
ασχολούμενους με το Skolelinux, θα αναρτηθεί την Τετάρτη επισημη ανακοινωση
(event) στο site του Συλλόγου (www.hellug.gr).
Jacob

πλοήγηση μηνυμάτων