ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: peri diadoshs elak

Στις 12-12-2005, ημέρα Δευ, και ώρα 03:14 +0200, ο/η IOANNIS MANOLOUDIS
έγραψε:
> Σχετικά με τα νεύρα του Κώστα για τη μικρή διείσδυση του Ελάκ στην Ελλάδα θα
> ήθελα να πω κάποια πράγματα.

σε σχέση με το desktop τα όποια προβλήματα υπάρχουν για όλες τις
χώρες...

> 3ον) Το Linux ΔΕΝ είναι έτοιμο για το desktop και ίσως να μη γίνει ποτέ έτοιμο
> για το desktop. Γιατί δεν εγκαθιστάς προγράμματα με 3 κλικ αλλά χάνεσαι στα
> dependencies και στα conflicts τους.

στις σύγχρονες διανομές (fc4, ubuntu 5.10) η εγκατάσταση γίνεται με ένα
κλικ και όχι 3 που θέλουν τα άλλα λειτουργικά :)

>  Πολλές φορές το hardware δε δουλεύει
> γιατί δεν υπάρχουν drivers αλλά αντίθετα υπάρχουν περιορισμοί πνευματικής
> ιδιοκτησίας. ΠΧ Στον Bugzilla της Novell έχω δει πολλά bugs με χαρακτηρισμό
> WONT σχετικά με τις κάρτες γραφικών της ATI.

για τις κάρτες γραφικών υπάρχουν drivers (closed source) που η
εγκατάσταση τους πάλι θέλει ένα κλικ (fc4, ubuntu 5.10)

> Άλλες φορές πρέπει να κάνεις
> compile τους drivers και πάλι δε δουλεύουν. Ακόμα κολλήματα δεν επιτρέπουν
> την υποστήριξη διαδεδομένων προτύπων (mp3 σε Fedora και SuSE10).
τα πρότυπα που αναφέρεις υποστηρίζονται μια χαρά σε όλες τις διανομές.
Απλά πρέπει να εγκαταστήσεις (1 κλικ) τα απαραίτητα πακέτα.
Επίσης δεν υπάρχει κανένα κόλλημα από τους διανομείς, αλλά νόμοι που
πρέπει να τηρούνται.
>  Το μόνο
> desktop που μπορεί να δει το linux είναι το εταιρικό και το σχολικό γιατί
> αυτά είναι περιβάλλοντα όπου πρέπει να γίνουν λίγες και συγκεκριμμένες
> λειτουργίες.
έχεις δίκιο η λειτουργία σε αυτά τα περιβάλλοντα είναι η ιδανική για το
linux , αλλά δεν μπορούμε να παραγνωρίσουμε την γενική πρόοδο που έχει
γίνει στο desktop τα τελευταία χρόνια.

φιλικά

Νίκος