ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: peri diadoshs elak

> για τις κάρτες γραφικών υπάρχουν drivers (closed source) που η
> εγκατάσταση τους πάλι θέλει ένα κλικ (fc4, ubuntu 5.10)

Φίλε μου αν έχεις Nvidia δεν έχεις πρόβλημα. Αλλά αν έχεις ATI;
Ο Φορητός μου ποτέ δεν είχε καλή υποστήριξη με το ATI του.
Έχω διαβάσει πολλά παράπονα από χρήστες ΑΤΙ για drivers.

Να σου πω παράδειγμα; Η μητρική μου έχει audio codec realtek 850. Στο site της
realtek υπάρχουν drivers βασισμένοι πάνω στο ALSA. Τους εγκατέστησα αλλά πάλι
δεν ακούω ήχο.

> τα πρότυπα που αναφέρεις υποστηρίζονται μια χαρά σε όλες τις διανομές.
> Απλά πρέπει να εγκαταστήσεις (1 κλικ) τα απαραίτητα πακέτα.
Ποιά είναι τα απαραίτητα πακέτα;

> Επίσης δεν υπάρχει κανένα κόλλημα από τους διανομείς, αλλά νόμοι που
> πρέπει να τηρούνται.

Στο SuSE 9.3 η Novell έδινε τους codecs για αναπαραγωγή mp3 μέσω yast.
Στο 10...δεν τους δίνει καθόλου. Οπότε τρέχα γύρευε στον packman ποιά rpms θα
βάλεις.

Καλές γιορτές
Γιάννης