ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: peri diadoshs elak

On Δευτέρα 12 Δεκέμβριος 2005 03:14, IOANNIS MANOLOUDIS wrote:
> Σχετικά με τα νεύρα του Κώστα για τη μικρή διείσδυση του Ελάκ στην
> Ελλάδα θα ήθελα να πω κάποια πράγματα.

ελπίζω μόνο να μην καταντήσω ο "γραφικός" νευρικός που ξεσπάει όταν
κάτι δεν του αρέσει :-)

> 2ον) Το Ελακ στην Ελλάδα ΔΕΝ θα κάνει τίποτα εαν ΔΕΝ έρθει να
> ανοίξει γραφεία η Novell και η Redhat. Αυτές οι εταιρείες κάνουν
> επίθεση στις πωλήσεις της Microsoft και έχουν την οικονομική δύναμη
> να κάνουν γερό διαφημιστικό promotion και να προσφέρουν
> ολοκληρωμένες υπηρεσίες. Αλήθεια γιατί η Novell έχει γραφεία στην
> Τουρκία και όχι στην Ελλάδα;

Διαφωνώ σε αυτό. Δεν είναι ανάγκη να περιμένουμε Novell και Redhat.
Γιατί έχει γραφεία στη ΦΥΡΟΜ? Μήπως έχει γραφεία στις χώρες της
Αφρικής; Το θέμα είναι ότι χρειάζεται ένας σοβαρός φορέας ή εταιρεία
ναι, αλλά όχι απαραίτητα μια από τις μεγάλες που ανέφερες.

> [...]
> φορές το hardware δε δουλεύει γιατί δεν υπάρχουν drivers αλλά
> αντίθετα υπάρχουν περιορισμοί πνευματικής ιδιοκτησίας. ΠΧ Στον
> Bugzilla της Novell έχω δει πολλά bugs με χαρακτηρισμό WONT σχετικά
> με τις κάρτες γραφικών της ATI. Άλλες φορές πρέπει να κάνεις
> compile τους drivers και πάλι δε δουλεύουν. Ακόμα κολλήματα δεν
> επιτρέπουν την υποστήριξη διαδεδομένων προτύπων (mp3 σε Fedora και
> SuSE10). Το μόνο desktop που μπορεί να δει το linux είναι το
> εταιρικό και το σχολικό γιατί αυτά είναι περιβάλλοντα όπου πρέπει
> να γίνουν λίγες και συγκεκριμμένες λειτουργίες.

Και εδώ διαφωνώ. Μπορεί να μην είναι έτοιμο για τους home user, αλλά
εγώ δεν αναφέρθηκα σε τέτοια χρήση. Για τα σχολεία ή τις εταιρείες,
υπάρχει πάντα ένας administrator/τεχνικός υπεύθυνος που γνωρίζει
τουλάχιστον κάποια βασικά πράγματα, και το hardware είναι σχεδόν
τυποποιημένο και "σχετικά" ομοιόμορφο. Δε μιλάμε για την τελευταία
λέξη της τεχνολογίας με κάρτες που δεν έχουν ακόμη drivers, αλλά για
απλά pc με όχι ιδιαίτερα ακριβό hardware τα οποία κατα 99%
υποστηρίζονται χωρίς πρόβλημα. Γι' αυτό ακριβώς και υποστηρίζω ότι
για αυτές τις περιπτώσεις το ελ/λακ όχι μόνο είναι έτοιμο αλλά και
προσφέρει πολύ καλύτερα αποτελέσματα στο σύνολο από άλλα λειτουργικά.