ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: peri diadoshs elak

Από ότι βλέπω τα πράγματα κάπως ζεσταίνονται!!!
Όλοι όσοι συμμετέχουν στη συζήτηση συνεισφέρουν κάτι
αλλά πρέπει να έχουμε νομίζω υπόψιν μας ότι όπως συμβαίνει
συνήθως μια ικανοποιητική θεώρηση θα βγει μέσα από την
σύνθεση όλων αυτών των προσωπικών οπτικών. Και αυτό τελικά
είναι και το δύσκολο κομμάτι.

Καλό θα ήταν να κινηθούμε στην κατέυθυνση του να γίνει αυτή η
συνάντηση το Σάββατο όπως πρότεινε ο Ιάκωβος Στέλλας και εκεί
να καταθέσουμε ο καθένας όσο πιο εμπεριστατωμένα τις απόψεις του
και να προσπαθήσουμε να φτάσουμε σε μια σύνθεση που να βάλει
συγκεκριμένες βάσεις ανάπτυξης.

Ήδη έχουν ακουστεί πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις, πχ το Μανιφέστο
που είπε ο Δημήτρης ο Γλέζος κι αυτά που επισήμανε ο Νίκος ο Νύκταρης
οι κριτικές που έθεσαν οι περισσότεροι έχουν σαφώς βάση (τώρα το πόσο
πίσω ή μπροστά είμαστε έχει εδώ που τα λέμε και λίγο εγκυκλοπαιδική
σημασία γιατί η ουσία είναι στο κατά πόσον και ΠΩΣ θα ΔΡΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ
ΔΩ ΚΙ ΕΜΠΡΟΣ για την ανατροπή των όποιων δυσμενών συνθηκών
και την διαμόρφωση μιας νέας κατάστασης)

Αν θέλετε αυτό που βλέπω εγώ σαν βασικούς άξονες είναι:

1) Ένας συντονισμός και οργανωτικό σχήμα της "κοινότητας" με καταγραφή
πιο συγκεκριμένη του δυναμικού, των ενεργών projects, του τι έχει επιτευχθεί
κλπ. Ήδη το ΕΛ/ΛΑΚ.gr μπορεί να χρησιμεύσει σαν τέτοιος κόμβος

2) Όπως είπα και σε προηγούμενο μήνυμα θα πρέπει κάποια στιγμή να κινηθούμε
στην διπλή κατεύθυνση:
Α) της συσπείρωσης κόσμου πχ στην εκπαίδευση που ενδιαφέρεται για την υπόθεση
ΕΛ/ΛΑΚ και διατίθεται να βοηθήσει ενεργά. Όλοι έχουμε κάποιους γνωστούς
στο πλαίσιο αυτό που αν μαζευτούν σιγά σιγά μπορούν να δημιουργήσουν μια
κρίσιμη μάζα.
Β) πίεση στο γραφειοκρατικό αυτό μηχανισμό που νομίζω αποτελεί βασική τροχοπέδη και που θα πρέπει όπου χρειάζεται ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ βέβαια να εκτεθεί και να βρεθεί
προ των ευθυνών του. Τα αυτιά αυτων των κυρίων θα πρέπει να πάρουν το μήνυμα
ότι υπάρχει μια ισχυρή κοινότητα που θα διεκδικήσει και θα κερδίσει το σεβασμό
των δικαιωμάτων όπως μπορούν να διαγράφονται πχ σε ένα ψηφιακό μανιφέστο

3) Δεν ξέρω αν η Redhat ή η Novell/Suse πρόκειται να δείξουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά και να πω την πικρή μου αλήθεια μου είναι και σχετικά αδιάφορο. Όμως σίγουρα το παράδειγμα του SkoleLinux είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο προηγούμενο για το πώς μια κοινότητα μπορεί να αναπτύξει και να επιδείξει ένα έξυπνο και ήπιο επιχειρηματικό προφίλ που να δίνει εκείνη την απαραίτητη αποτελεσματικότητα στις κινήσεις που θα πρέπει να γίνουν αν πρόκειται το ΕΛ/ΛΑΚ να διεισδύσει και να γίνει υπολογίσιμο στην "αγορά". Χρειάζεται εν ολίγοις ένα κατάλληλο business interface που να αναπτυχθεί από ή τουλάχιστον με την καθοριστική δράση της ίδιας της κοινότητας. Δεν χρειαζόμαστε απαραίτητα πολυεθνικές
για να κάνουμε την δουλειά μας!

4) Και σίγουρα δεν χρειαζόμαστε πολυεθνικές για να διοργανώσουμε μερικά σημαντικά γεγονότα που να δράσουν πραγματικά σαν "καταλύτες δημοσιoποίησης" και να κάνουν
το ΕΛ/ΛΑΚ θέμα ευρύτερης συζήτησης και ενημέρωσης. Τι καλλίτερο από ένα
Debian Conference για παράδειγμα στην Ελλάδα??? Ή ένα σωρό άλλα. Η εμπειρία
έδειξε ότι και τα διήμερα του ΕΛ/ΛΑΚ και τα workshops ακόμα με όλες τις αδυναμίες τους βοήθησαν αρκετά (πιθανόν η συζήτηση και οι ζυμώσεις που γίνονται τώρα να μην
είχαν ποτέ προκληθεί!)

Τα πράγματα ως συνήθως δεν είναι ούτε μαύρα ούτε άσπρα αλλά κάπως γκρίζα
και εν πάσει περιπτώσει έχουν το χρώμα που εμείς είμαστε διατεθιμένοι να τους
δώσουμε!