ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Re: Macedonia Deploys 5, 000 Ubuntu Desktops in Schools

  • Subject: Re: Re: Macedonia Deploys 5, 000 Ubuntu Desktops in Schools
  • From: Theodore Karkoulis <bilbo [ at ] debian [ dot ] gr>
  • Date: Tue, 13 Dec 2005 12:04:22 +0200
On Monday 12 December 2005 02:22, Emmanuel Galatoulas wrote:

> επιτέλους μια λογική και πρακτική ιδέα που θάλεγε κι ο Αστερίξ!!!
>
> θα σας δω εκεί!!!!

Mα τον Τουτατις! Θα'ρθω κι εγώ! τώρα είδα τα μηνύματα, οπότε αν έχει αλλάξει
κάτι ενημερώστε με γιατί θα πλακώσω στα τηλέφωνα το Μαργαρίτη χωρις λόγο :)

Theodore Karkoulis
-- Debian GNU/Linux Developer (meta apo 2.5 xronia)
-- Skolelinux Developer
και απίστευτα τσατισμένος κι εγώ, γιατί ένα εργαστήριο που έχουμε με skole το
ξέρουμε μόνο εμείς και οι λίστες, κανείς άλλος!

πλοήγηση μηνυμάτων