ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: 2 distros

On 1/16/06, IOANNIS MANOLOUDIS <alien [ at ] ath [ dot ] forthnet [ dot ] gr> wrote:

> Εγώ πριν από χρόνια είχα αντιμετωπίσει κάποιο σχετικό πρόβλημα και είχα
> διαβάσει κάπου ότι δε γίνονταν. Θα το δοκιμάσω αλλά όταν εγκαταστήσω τη
> fedora μπορώ να έχω το ίδιο swap partition?
> Γιάννης

den thymamai ki egw na yphrxe pote provlima,
alla den eimai kai toso "palios" na kserw.
padws den yparxei sigoura, giati exw 3-4 dianomes egatestimenes at the moment
ston idio disko kai alli mia se allon kai fortwnoun apo 1 bootloader oles.
swap arkei na yparxei 1, kai borei na to xrhsimopoiei h ekastote
dianomi pou trexeis.
to fedora padws an thymamai kala den tha sou anixneysei to suse, opote
pare apo prin tis eggrafes tou bootloader (gia grub grapse se ena
xarti -typwse - whatever to /boot/grub/menu.lst) wste na peraseis tis
eggrafes ston bootloader pou tha valei to fedora.