ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Omada ELLAK sto Pasok

On Σάββατο 28 Ιανουάριος 2006 14:35, Nick Kossifidis wrote:
> To parakatw anarththike sto Forum twn ethelontwn tou pasok. To
> parathetw edwpera sthn periptwsh pou endieferetai kaneis sas na
> symmetasxei (apeythinetai se olous aneksarthtws komatikwn klp
> pepoithisewn). Poloi edwpera exete kata kairous ekfrasei idees
> sxetika me thn xrhsh tou anoixtou kwidka sto dhmosio, sthn
> ekpaideysh klp, opote fantastika oti endexomenws na sas endiefere
> na vohthisete sthn olh prospatheia.

Ναι, αν και κάπως αντίστροφα πρέπει να πάει, εμείς είμαστε αυτοί που
ζητάμε βοήθεια :-)

> [...]
> anoixtos kwdikas, siga siga sthnontai web based efarmoges
> (os-independed kai open-source) kai arketoi exoun arxisei na
> xrhsimopoioun ton firefox, to open-office klp. Elpizoume na tous
> gyrisoume kai se linux se kapoia fash (thelei arketh douleia
> akoma). Twra pou to pasok einai antipoliteysh kai den dexetai
> pieseis apo thn agora klp einai eykairia na dhmiourghthei thetiko
> klima kai na zymwthei h idea tou anoixtou kwdika. An pisoume sto
> pasok oti o anoixtos kwdikas einai isxyrh enalaktikh lysh tha
> exoume petyxei ena kalo vhma pros ton stoxo mas.

εφόσον το ελ/λακ θα χρησιμοποιηθεί -ελπίζω- κάποια στιγμή στο δημόσιο
τομέα, και επειδή για πολλούς -συμπεριλαμβανομένου και εμού- τα
κόμματα εμπίπτουν κατά κάποιο τρόπο ή υποστηρίζονται ας πούμε από το
κράτος, θεωρώ λογικό επακόλουθο να συμφωνούμε όλοι στην αυξανόμενη
χρήση του ελ/λακ στην υποδομή των κομμάτων. Ανεξαρτήτως πολιτικών
πεποιθήσεων του καθενός, πιστεύω ακράδαντα ότι η κίνηση αυτή είναι
πολύ σημαντική και πρέπει να επικροτηθεί. Πραγματικά μπράβο για την
προσπάθειά σας.

> Πεμ Ιαν 26, 2006

ε... πότε ακριβώς και πού;

> Πρόσκληση Συμμετοχής στην ομάδα Ελεύθερου Λογισμικού/Λογισμικό
> Ανοιχτού Κώδικα(ΕΛ/ΛΑΚ)
>
> Αν δεν είστε, ήδη, μπορείτε να γίνετε εθελοντές Διαδικτύου σ το
> http://democracy.pasok.gr/democracy/content/registration.aspx . Με
> την εγγραφή σας στο http://democracy.pasok.gr και ως εθελοντές
> Διαδικτύου μπορείτε να εγγραφείτε στο εσωτερικό φόρουμ των
> εθελοντών
> (http://forum.pasok.gr/forum/ ) το οποίο είναι αφιερωμένο στον
> διάλογο και την οργάνωση των δράσεων των εθελοντών.
>
> ----

Μια παράκληση/ένσταση. Θα πρέπει το ΠΑΣΟΚ/οποιοσδήποτε άλλος φορέας
ενδιαφέρεται να συνεισφέρει σε ήδη υπάρχουσες προσπάθειες
ελαχιστοποιώντας όσο γίνεται την "κομματική σφραγίδα". Εγώ π.χ.
προσπαθώ να παραμείνω όσο πιο αμερόληπτος και ακομμάτιστος μπορώ να
είμαι. Πολιτικοποιημένος ναι, κομματικοποιημένος όχι. Είναι πολύ
λεπτή η ισορροπία. Αν και είμαι απολύτως σύμφωνος στην στήριξη της
προσπάθειας ενός κόμματος  για προώθηση του ελ/λακ, και προσωπικά θα
βοηθήσω όσο μπορώ αν και εφόσον μου ζητηθεί, εντούτοις μια τέτοια
προσπάθεια από οποιονδήποτε δε μπορεί και δε θα πρέπει να
"χρωματιστεί" με τη σφραγίδα οποιουδήποτε κόμματος. Το ελ/λακ είναι
υπερκομματικό και υπερκρατικό.
Δεν προσπαθώ σε καμία περίπτωση να μειώσω την προσπάθεια και
πραγματικά την επικροτώ, απλά πρέπει να προσέχουμε ιδιαίτερα, καθώς
σε αυτήν την χώρα είναι πολύ συνηθισμένο το φαινόμενο να
δημιουργούνται συγκρούσεις σε αδιαμφισβήτητα καλές προσπάθειες απλώς
και μόνο επειδή δόθηκε μια κομματική χροιά. Έστω και με όλες τις
καλές προθέσεις. Οι μάχες των "γαλάζιων/πρασίνων" που ξεκινάν από το
Βυζάντιο, καταντούν πλέον βαρετές στη σύγχρονη εποχή.

---* Προσοχή ακολουθεί προσωπική άποψη*---
Προσωπικά, το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα να δώ είναι να εμφανιστούν
πολιτικές συζητήσεις που χρησιμοποιούν ως αφορμή το ελ/λακ. Από την
άλλη, μη γελιέστε καθόλου, αν διαπιστώσω ότι πλέον κάποια
κυβέρνηση/κόμμα είναι ξεκάθαρα ΚΑΤΑ του ελ/λακ -και αυτό δεν το έχω
διαπιστώσει ακόμη- θα ξέρω πολύ καλά ποιες θα είναι οι συμμαχίες που
θα κάνω και ποιος θα είναι ο εχθρός μου. Αλλά ακόμη ΔΕΝ έχει γίνει
αυτό. Και ελπίζω να μη γίνει.
---* ---