-----Original Message-----
From: discussion-bounces [ at ] digitalrights [ dot ] gr
[mailto:discussion-bounces [ at ] digitalrights [ dot ] gr] On Behalf Of Prodromos Tsiavos
Sent: Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2006 5:42 μμ
To: 'Stavros Giannouris'; discussion [ at ] digitalrights [ dot ] gr
Subject: RE: [DR-discussion] EDRI-gram translation

Έχει κανείς καμιά ιδέα τι έγινε με τις μεταφράσεις; Έχω στείλει τη δικιά μου
στη λίστα από την περασμένη εβδομάδα, αλλά μαλλον κόλησε στο admin approval
λόγω μεγέθους και εγώ κόλησα με τη δουλειά λόγω εποχής :-)

Όποια ιδέα για το πως να προχωρήσουμε με τις μεταφράσεις, ευπρόσδεκτη!

Φιλικά
pRo