ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

wireless spots στα Γιάννενα

Γεια σε όλους,
καθώς είμαι φαντάρος στα Γιάννενα η σύνδεση μου στο net είναι περιορισμένη
και δε μπορώ να κάνω πολλά πράγματα, αλλά θέλω κάποια στιγμή να συνδεθώ
online με το φορητό μου μέσω wireless, ξέρει κανείς κάποιο καφέ που να
προσφέρει wireless? πήγα σε κάποια απλά internet cafe αλλά δεν γνωρίζουν καν
τι εστί wireless. :-(

Πλιζ, πλιζ, πλιζ, επικοινωνήστε μαζί μου στο 6973806247.

Btw, επειδή δεν προλαβαίνω να διαβάσω τόσα μαιλ (κάπου 2800 μαιλς) πείτε μου
κάνα συνταρακτικό νέο από το χώρο του ελλακ γιατί τα έχω πάρει εδώ μέσα, η
χρήση τεχνολογίας ανέρχεται στο 0.2% εκ του οποίου το 100% είναι MS access.
Άστε, υποφέρω...

Κατά τα άλλα καλή είναι η θητεία, ελπίζω σύντομα να έχω καλύτερη πρόσβαση.
:-)

Τα λέμε