ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: DebConf7 στην Ελλάδα;

On Δευτέρα 10 Απρίλιος 2006 17:41, Emmanuel Galatoulas wrote:
> [...]
> κατα-καλόκαιρο ή για αρχές πχ Ιουνίου ή κάτι ανάλογο). Από τις
> "μεγάλες πόλεις" ίσως η Πάτρα ή το Ηράκλειο να ταιριάζουν σ' αυτό
> το καλοκαιρινό "προφίλ". Προσωπικά θα μπορούσα να προτείνω την Χίο
> μιας και κατάγομαι από κει και γνωρίζω ότι έχει πολύ καλές υποδομές
> για να φιλοξενήσει μια τέτοια διοργάνωση (ένα πολύ καλό συνεδριακό
> χώρο, δικτυακές εγκαταστάσεις στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, πτήσεις
> charters, ξενοδοχεία κλπ. και φυσικά καταπληκτικές παραλίες!). Θα
> μπορούσα εύκολα να διερευνήσω τις δυνατότητες για μια τέτοια

Έχουμε τρεις υποψηφιότητες ως τώρα λοιπόν. Κρήτη, Χίο και
Αλεξανδρούπολη.

> Το πόσο_θα_κοστίσει νομίζω ότι είναι σε θέση καλλίτερα να μας το
> πει ο Φαίδωνας σε πρώτη
> φάση ζώντας από τα μέσα το DebConf6. Από ό,τι διαπιστώνουμε η
> συμμετοχή και συνακόλουθα
> το κόστος των DebConfs αυξάνει "γεωμετρικά" κάθε χρόνο. Ενδεικτικά
> στο site του DebConf6 αναφέρεται:

όχι και γεωμετρικά. Ίσα ίσα, όσο αυξάνεται ο αριθμός των συμμετεχόντων
μειώνεται και το κόστος ανά άτομο.

> Ένα πρώτο στοιχείο είναι ότι οι χορηγίες δεν φτάνουν για να
> καλύψουν όλες τις συμμετοχές.

Πως και δε φτάνουν. Οι χορηγίες ανέκαθεν καλύπταν σχεδόν όλες τις
ανάγκες διαμονής και σίτισης αλλά μόνο επιλεκτικά τα έξοδα
μετακίνησης. Αυτά σε τελική ανάλυση δεν είναι και υποχρεωμένο να τα
καλύψει το Debian αλλά ως κίνηση καλής θελήσεως

> Από ότι ξέρω μέχρι τώρα τα κόστη των DebConfs καλύπτονται από τους
> διάφορους χορηγούς
> (που είναι πραγματικές μεγάλες εταιρείες: HP, Intel, Nokia, IBM
> μεταξύ άλλων). Δεν θα είναι
> δύσκολο πιστεύω να βρεθούν έξτρα χρηματοδότες από κάποιους
> δημόσιους φορείς στην
> Ελλάδα αν οι ανάγκες είναι ακόμα μεγαλύτερες. Στην κατεύθυνση αυτή
> επίσης θα μπορούσα
> να διερευνήσω κάποιες δυνατότητες (όπως πιστεύω και αρκετοί άλλοι
> από την κοινότητα
> του ΕΛ/ΛΑΚ στην Ελλάδα).

όπως είπα και πιο πριν, δεν πρέπει να στηριχθούμε στα λεγόμενα και τις
υποσχέσεις κάποιων φορέων εδώ πέρα, γιατί προσωπικά έχω "καεί" από τα
λόγια και δεν έχω καμία όρεξη να γίνει αυτό σε μεγαλύτερη κλίμακα στο
DC. Όταν αρχίσουμε να μαζεύουμε sponsores, και αφού εξασφαλίσουμε
τους κύριους -από εταιρείες- τότε μπορούμε να χτυπήσουμε και funds
από ΕΕ. Αλλά θα προτιμούσα απευθείας ΕΕ και όχι κρατικούς πόρους
γιατί ειλικρινά ΔΕΝ τους εμπιστεύομαι ότι θα κρατήσουν το λόγο τους,
τόσο απλά.

> [...]
> οικονομικο-κοινωνικές πτυχές του όχι μόνο του Debian αλλά γενικά
> του ελεύθερου λογισμικού (δείξτε μια ματιά στο πρόγραμμα του
> DebConf6 και θα καταλάβετε τι εννοώ). Αν αξιοποιηθεί και προβληθεί
> σωστά μπορεί να παίξει πραγματικά καταλυτικό ρόλο στην υπόθεση
> ΕΛ/ΛΑΚ στην χώρα μας. Ακόμα και αν δεν προλάβουμε (που νομίζω ότι
> μπορούμε να προλάβουμε) για το DebConf7, καλό είναι και απαραίτητο
> να αρχίσουμε να προετοιμαζόμαστε από τώρα ώστε αν μη τι άλλο το
> DebConf9 να έρθει στην χώρα μας. Όπως λέει και ο λαός: "Των
> φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν" ;-)

Ακριβώς. Για να ξεκαθαρίσω περισσότερο τη θέση μου, έβαλα προσωπικά
πολύ προσπάθεια στην όλη υπόθεση, και σκοπεύω να προσπαθήσω και άλλο.
Το ότι ο Φαίδων και ο Αχιλλέας θα είναι εκεί για να προωθήσουν τη
θέση μας είναι η καλύτερη υποψηφιότητα γιατί τα παιδιά θα αποκτήσουν
την εμπειρία από οργανωτικής σκοπιάς του τί εστί DC. Οι συνθήκες
λοιπόν θα είναι τέλειες. Με αυτά τα δεδομένα, δε δέχομαι επ ουδενί να
αναβάλουμε το DC για το 2009.