To: "Prodromos Tsiavos" <p [ dot ] tsiavos [ at ] lse [ dot ] ac [ dot ] uk>
Cc: "Νίκος Γενημάκης" <perceval [ at ] auth [ dot ] gr>; <discussion [ at ] digitalrights [ dot ] gr>; "open-source" <open-source [ at ] grnet [ dot ] gr>
Sent: Monday, May 22, 2006 7:34 PM
Subject: Re: [DR-discussion] Re: [Open-source] CCGreece Blog

Γεια σου Πρόδρομε et al,

μιας και τυχαίνει να γνωριζόμαστε ;-) ας μου επιτραπεί να κάνω το σχόλιο:

Η κοινότητα των ατόμων που ασχολούνται με ψηφιακά δικαιώματα (digital rights), μάλλον δύσκολα θα εμπιστευόταν μια πλατφόρμα που δεν είναι εντελώς "ανοικτή", δηλαδή η μεταφορά του περιεχομένου σε μια άλλη πλατφόρμα ή πχ το backup να είναι εντελώς τυπικές και απλές διαδικασίες, χωρίς "τεχνητούς" περιορισμούς.
Εάν καταλαβαίνω καλά, ο εν λόγω κόμβος ατυχώς δεν είναι τέτοιου τύπου.

Εν κατακλείδι καλή η κριτική, αλλά ακόμα καλύτερα να έρθει κανείς με λύση.
Ξέρει κανείς σας καμιά εναλλακτική επιλογή ώστε να μην τίθεται το θέμα αυτό;
Νομίζω κάτι τέτοιο θα ήταν ιδεώδες!

Γεια και χαρά,
Φώτης

O/H Prodromos Tsiavos έγραψε:
Γεια σου Νίκο,

Ευχαριστώ για την παρατήρηση. Άλλαξα τα settings και τώρα μπορούν όλοι να κάνουν σχόλια, χωρις να απαιτείται εγγραφή.

Εάν υπαρχει ακόμη πρόβλημα, ενημέρωσε με σχετικά.

Φιλικά,
Πρόδρομος

----- Original Message ----- From: "Νίκος Γενημάκης" <perceval [ at ] auth [ dot ] gr>