ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: ellinika kai gnu/linux

O/H Berketis N Michail έγραψε:
Το πρόβλημα το βρήκαμε, λύση να βρούμε υπάρχει;
Πρέπει μάλλον να σκεφτούμε ότι οι νέοι gnu/linux users
δεν πολυ-ενδιαφερονται (καλώς ή κακώς) για αυτά παρά
μόνο να "παίζει" το σύστημα. Δεν είναι αυτό κάτι που
σ'ημερα τους αποθαρρύνει  και  κάνει τη  gnu/linux
greek/hellenic community να μένει πίσω?
Εμένα προσωπικά δεν με νοιάζει gr ή el (ίσως
από άγνοια μου ή είμαι αδαής).Εμένα με νοιάζει κάτι να παίζει
και όχι για μένα αλλά στον new user(!).anyway ίσως είμαι υπερβολικός :)
Στο σημείο αυτό πρέπει να μας πεις για ποια διανομή/έκδοση αναφέρεσαι :-)

Σε μια εβδομάδα θα γίνει διαθέσιμη η διανομή Ubuntu Linux 6.06 που έχει
πολύ καλή υποστήριξη για ελληνικά (γράψιμο καθώς και γραμματοσειρές).

Σίμος