ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Fwd: DebConf 7 Venue Decision Delegation

  • Subject: Re: Fwd: DebConf 7 Venue Decision Delegation
  • From: Emmanuel Galatoulas <galas [ at ] tee [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 25 Jun 2006 17:00:30 +0300
Faidon Liambotis wrote:

Emmanuel Galatoulas wrote:
και πού είναι η υποψηφιότητά μας για την οποία είμασταν  τόσο λαύροι
(δηλ. υπέρθερμοι) και "στο άνετο μάλιστα" ????

καμμιά ενημέρωση ;;;
Το γεγονός ότι ενώ είσαι από τους πιο ενεργούς Έλληνες που ασχολούνται
με το Debian και δεν το είχες υπόψιν σου, είναι και το γιατί δεν είμαστε
υποψήφιοι
Α, μάλιστα κατάλαβα εμείς φταίμε που δεν ενημερωνόμαστε και αδιαφορούμε έτσι!? Λοιπόν επέτρεψέ μου να σου πώ εγώ αγαπητέ Φαίδωνα γιατί δεν είμαστε υποψήφιοι. Όχι γιατί δεν το ξέραμε αλλά γιατί ενώ ήσουνα στην οργανωτική επιτροπή του Debconf6 δεν έχεις μπει στον κόπο εδώ και δυόμισι μήνες μετά να κάνεις μια στοιχειώδη ενημέρωση για το τί έγινε εκεί!
(όπως τουλάχιστον είχαν κάνει ο Κώστας και ο Θοδωρής πέρσι από το Ελσίνκι).
Ενώ και πάλι με μήνυμα στη λίστα αυτή είχα ζητήσει να γίνει μια ενημέρωση σχετικά
με τις εξελίξεις για το Debconf7 δεν υπήρξε ποτέ καμμία απάντηση.

Αν θυμηθούμε τις δηλώσεις που προηγήθηκαν, όπου πχ. ο Αλέξης ο Ζάβρας έλεγε ότι μάλλον δεν είναι ρεαλιστικός στόχος το Debconf7 και μάλλον θα πρέπει να δούμε το Debconf9 και ο Κώστας ο Μαργαρίτης και άλλοι υπερθεμάτιζαν ότι αντιθέτως μπορούμε να είμαστε πανέτοιμοι για όλα, και δούμε την "σιγή ασυρμάτου" στη λίστα έκτοτε αυτό είναι λίγο
γκροτέσκο, δεν νομίζεις;

Για την ιστορία και παρεπιπτόντως, προσωπικά εγώ το ξέρω εδώ και κάποιο καιρό καθώς τυχαίνει να είμαι στη mailing list του Debconf team. Θες να με "κατηγορήσεις" γιατί δεν ανέλαβα να κάνω αυτό που εσύ σαν Debian developer θα έπρεπε να κάνεις αυτονόητα? Μπορείς αλλά μάλλον δεν θα βοηθήσει κανέναν. Αν οι Debian developers δείχνουν αυτή την αδιαφορία έστω και για ενημέρωση τότε τι θα πρέπει να κάνουν οι απλοί φίλοι
και χρήστες του Debian?

Κρίμα, γιατί με τέτοια μυαλά όχι Debconf αλλά ούτε απογευματινό
τσάι να πρόκειται να οργανώσουμε.

Με άλλα λόγια (και μην με παρεξηγήσεις...): δεν είμαστε αρκετοί, και
όσοι είμαστε δεν ασχολούμαστε αρκετά.