ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Fwd: DebConf 7 Venue Decision Delegation

  • Subject: Re: Fwd: DebConf 7 Venue Decision Delegation
  • From: Faidon Liambotis <faidon [ at ] cube [ dot ] gr>
  • Date: Sun, 25 Jun 2006 17:27:13 +0300
Μανώλη καταρχάς ηρέμησε. Δεν είχα σκοπό ούτε να προσβάλλω εσένα ούτε
κανέναν άλλο, παρεξήγησες και ίσως είναι και δικό μου φταίξιμο.

Emmanuel Galatoulas wrote:
> Α, μάλιστα κατάλαβα εμείς φταίμε που δεν ενημερωνόμαστε και αδιαφορούμε
> έτσι!?
Όσο και αν δεν σου αρέσει, δυστυχώς ναι. Δεν αρκεί να ασχολείται ένα
άτομο και να ενημερώνει. *Πρέπει* να ασχολούνται και άλλοι. Πολλοί άλλοι
(> 3).
Δες στις λίστες ή στο wiki πόσοι ασχολούνται από το Εδιμβούργο. Από το
Σαράγεβο είναι ήδη 3 και λένε πως είναι πολύ λίγοι και παραπονιούνται
πως δεν τους έχουν δει αρκετά στο IRC (!)

> Όχι γιατί δεν το ξέραμε αλλά γιατί ενώ ήσουνα στην οργανωτική επιτροπή
> του Debconf6 δεν έχεις μπει στον κόπο εδώ και δυόμισι μήνες μετά να
> κάνεις μια στοιχειώδη ενημέρωση για το τί έγινε εκεί!
Σε αυτό έχεις δίκιο. Ήθελα να κάνω μια ενημέρωση, και να πω πως δεν
έχουμε ελπίδες ούτε για αστείο αλλά ο χρόνος, οι υποχρεώσεις κλπ.
(δικαιολογίες θα πεις...)
Λάθος μου, δεν αντιλέγω. Αλλά δεν πιστεύω πως θα άλλαζε κάτι σε σχέση με
την υποψηφιότητα μας για το 7.

> Για την ιστορία και παρεπιπτόντως, προσωπικά εγώ το ξέρω εδώ και κάποιο
> καιρό
> καθώς τυχαίνει να είμαι στη mailing list του Debconf team. Θες να με
> "κατηγορήσεις"
> γιατί δεν ανέλαβα να κάνω αυτό που εσύ σαν Debian developer θα έπρεπε να
> κάνεις
> αυτονόητα? Μπορείς αλλά μάλλον δεν θα βοηθήσει κανέναν. Αν οι Debian
> developers δείχνουν
> αυτή την αδιαφορία έστω και για ενημέρωση τότε τι θα πρέπει να κάνουν οι
> απλοί φίλοι
> και χρήστες του Debian?
Όπως είπα και πιο πάνω, δεν σε κατηγορώ. Ίσα-ίσα είπα ότι είσαι από τους
πλέον ενεργούς "Debianάδες" στην Ελλάδα. Απλά ήθελα να πω, πως όταν εσύ,
εγώ, ο Νύκταρης (παράδειγμα, Νίκο μην παρεξηγηθείς και εσύ :) δεν
ασχολούμαστε αρκετά με το συνέδριο λόγω χρόνου, ο Κώστας και ο Θοδωρής
είναι φαντάροι και στο κάλεσμα πριν φύγω στη λίστα βρέθηκαν ελάχιστοι
που είπαν "φύγαμε! πάμε να το κάνουμε!", _πώς_ να το κάνουμε;
Ρόμπα θα γίνουμε, όπως έγιναν οι Μεξικάνοι.

Εδώ απορρίφθηκε η πρόταση του Μπρίξεν που έκαναν παρουσίαση με 30 slides
στο Μεξικό. Εμείς που δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα ούτε την πόλη, πως να
έχουμε ελπίδες;
Το παιχνίδι για το DC7 είχε χαθεί πολύ πριν το Μεξικό, είχαν μείνει μόνο
οι ελπίδες μας... Αν θέλουμε να κάνουμε κάτι για το DC9, απαιτείται
προετοιμάσια από πολύ νωρίς, γιατί όχι και τώρα...
Σε 1 χρόνο θα παρθεί η τελική απόφαση. Πριν από αυτή θα πρέπει να
υπάρχει _παρουσίαση_, μέρος και λεπτομέρειες για αυτό, πρόβλεψη κόστους
ανά μέρα ανά άτομο, μέρος για το DayTrip κλπ.

Για να μην είμαι άδικος, θαύμασα και εκτίμησα φοβερά τις προσπάθειες των
παιδιών από το LUG της Ξάνθης -- αν το είχαμε κυνηγήσει λίγο νωρίτερα, 6
μήνες πριν ας πούμε, ίσως και να είχαμε πιθανότητες.

Εν κατακλείδι, Μανώλη (και υπόλοιποι) μην προσβάλλεσαι. Δεν είχα σκοπό
να κάνω κάτι τέτοιο και είμαι σίγουρος ότι δεν θα είχε συμβεί κάτι
τέτοιο αν τα λέγαμε από κοντά.
Κράτα αυτό από το προηγούμενο mail αν θες: δεν είμαστε αρκετοί και αυτοί
που είμαστε δεν ασχολούμαστε αρκετά, myself included.

Friends? ;-)

Φιλικά,
Φαίδων